nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

20 Mayıs 2013 Pazartesi

GASTRO FESTİVALİ



ARÇELİK yapımı ile oluşan bir festival oldu.


Bir çok ünlü şef ve ünlü restorantlar vardı. 


Refika Şef te arçelik ile birlikte harika yemekler tatlılar yaptı hepsini yiyemedim.
Kendisi çok sempatik birisi işi bitmesine rağmen dışarıda onu seven görmek isteyenlerle resimler çekildi 
yaptıkları da harika tabi.. 


Bir kaç restorant karşımızda orta alan dinlenme yemek yeme yeri işte. 


Bu kitabı çok beğendim. tam benlik zeytinyağlı


Minik standlar da şefler neler çıkardılar bir bilseniz.


NUM NUM ismi ayrıca hoşuma gidiyor
bide böyle bir limonata ile gönlüme taht kurdular elmalı ve çilekli kaç tane içtiğimi hatırlayamıyorum. 


BIGCHEFS ise bici biciyi farklı bir lezzet ile sunmuş.
adını görür görmez hemen standın önüne damladım harika bir tad. 


Öyle ki zorla gittim buraya gidene kadar bıdı bıdı konuştum istemiyorum da ne işim var da 
banane de falan filan. ama gidince iyiki gittim dedim yemekler tatlılar harikaydı 
tabi bunlar bana kalori kalori geri dönecek biliyorum

0 yorum on "GASTRO FESTİVALİ"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...