nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

20 Mayıs 2013 Pazartesi

UÇURTMA.


Bu hafta sonumuz yine dolu dolu geçti. 
önce eşimle birlikte evin yakınındaki sahile gittik çay demledik keyif yaptık malesef eşim fazla piknik seven birisi değil !!! ona bunu aşılamam alıştırmam lazım.. 

bizde mini piknik yaptık termosa çayımızı aldık sırt çantamıza 2 bardak bisküvi ( püskevit ) aldık indik sahile 
tabiki yere sermek için örtümüzü de unutmadık 

Bana kalsa al mangalı oh mis gibi kur hamağını da yat dinlen valla ne güzel olur he ! 
en büyük zevkim sanırım bu olur. haftasonları al kitabını in aşağı oku diyorum ama olmuyor işte :(

Sonra annemle babam aradı haydi kalktık kaplumbağa misali sırtımıza aldık evimizi geçtik Eyüp ' e Kastamonu günlerini gezdik çok bişey bulamadık valla düşündüğüm gibi değildi boştu. 


sonra babam gitti uçurtma aldı bu adamı torunu olduğunda düşünemiyorum vallahi ya 


Baksanıza herkes uçuş uçuş uçurtma uçuruyor harika !!! 


Buda bizim uçurtmamız 


Babam üşenmedi valla uçurdu birisi sorsa yanımızda küçük çocuk bile yok :)


buda uçurtmaya boş boş bakan ben insanların bundan ne zevk aldığnı düşünen ama hoşuna giden yine ben :)





0 yorum on "UÇURTMA. "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...