nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

11 Nisan 2013 Perşembe

BİR YANIM EKSİK








Akşam eve geldiğimden beri yapmam gereken bir şey daha var diye düşündüm durdum. 
bu saatte henüz aklıma geldi iş çıkışı babannemin mezarına gidecektim hava nasılsa geç kararıyordu gidip onunla derteleşecektim. yarın doğum günüm ama bir yanım benim eksik diyecektim.. 

Bugün 8 yıl oldu unuttuğum için özür dilemek istiyorum.. haftasonu mutlaka zaman ayırmam lazım.
Seni çok seviyorum. keşke yaşasaydın evlendiğimi de büyüdüğümü de görebilseydin. 

malesef hayat böyle işte birileri ölüyor birileri ise doğuyor. 

Dualarim seninle Mekanın Cennet olsun .. 





2 yorum on "BİR YANIM EKSİK"

Esma Ünlü on 11 Nisan 2013 23:57 dedi ki...

Mevlam Cennetine koysun inşaallah,benimde büyüklerden kımse kalmadı Allah anne-babamıza sağlık uzun ömür versin

Unknown on 12 Nisan 2013 11:46 dedi ki...

Amin canim Sizinkilere de uzun ömür versin çok şükür ananemle dedem hayattalar. Babanne hasretimi de onunla gideriyorum.

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...