nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

14 Aralık 2018 Cuma

Kasım Aralık özeti


Selam,
Neler yazsam bilmiyorum açımı mı anlatmam lazım yoksa diğer bakış açımla bakıp herşeyin ne kadar güzel olduğunu bende bilmiyorum.

02-11-2018
Şöyle bir dağa çıksam ama kimse olmasa yanımda bir ben bide yankılanan sesim saatlerce sesim kısıtlama dek ağlasam diyorum.
ben ağlasam yankımda benimle ağlasa desem güçlü gözüküyorum ama değilim..

Dinlesem kendimi sakinleşsem..

1 saat önce kafanı ölçtüm evde ölçmüyordur kafamız karışmasın diye 4 cm birden büyümüş doktor max 1 cm büyümeli diyordu..

4 gün sonra kontrolün var ne yapacağız 4 günü nasıl geçireceğimi bilmiyorum.
yine iyi rolü bende kalacak iyiymiş gibi yapacağım..
Ömrümden giden 10 yıla bir yıl daha ekleyeceğim bu 4 günde kafamda kuracağım yüzüm gözüm şişene kadar belki yine ağlayacağım ama kimseye belli etmeyeceğim..
Çünkü belli ettiğimde çevremi ben sakinleştiriyorum ben pozitif olmak durumunda kalıyorum.

geçecek hepsi geçecek bir hayal olarak kalacak kötü ama bir anı olacak biz seninle büyüyeceğiz..

03-11-2018

Sabaha öyle umutla uyandım ki , çok şükür her anımıza
Çoğu derdimi fazlasıyla içim de yaşıyorum bide Elif tabi beni en iyi anlayan insan “beni attan düşen anlar “ diye boşa dememişler. Bizim kader ortaklığımız tamda bu yüzden..

Birbirimize bir söz verdik vakti geldiğinde Allah’ın izniyle biz hayallerimizi de gerçekleştireceğiz..
bugün daha iyiyim. Kendim için oğlum ve kızım için daha da iyi olacağım..

06-11-2018

Kontrol sandığım gibi geçmedi.
1 cm büyümüş biz yanlış ölçmüşüz en diyeyim bilmiyorum. Yaptığım hata yüzünden 4 günüm ölü gibi geçti resmen neyseki geçti.


Aralık ayı

Yeniden kontrol geldik. Büyüme yok güzel haber doktor damarlar biraz belirginleşmiş dedi ay sonuna bir beyin MR istedi.
ayın 24 ünde 1 yaşında olacak oğlum..
onu atlattıktan sonra MR çektireceğiz sanırım yeniden ameliyat olacak bir kez daha anjiyo.
Hakkımızda hayırlısı diyelim.
İlk ameliyatta daha gergindim sanki , şimdi daha iyiyim iyi olacaksa bir an önce olsun istiyorum.

Fizik tedavimiz aynı hızında haftada 2 devam ediyor gelişme pek yok arada dönüyor kafayı taşıyamadığından zorlanıyor. Fizikte çok ağlıyor bitene kadar neredeyse hep ağlıyor.
evde tekrar ediyoruz daha iyi az ağlıyor yapmak isterse yapıyor.


Güzel şeylerde var hayatımda mesela “hala” oluyorum çok şükür.
Hayatıma bir gökkuşağı prenses doğacak 🙈
sağlıkla gel prensesim annene babana sağlık sıhhatle gel..



0 yorum on "Kasım Aralık özeti"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...