nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

12 Kasım 2014 Çarşamba

BURNUMDA TÜTÜYORSUN





Ananem çok kullanırdı " burnumda tütüyorsun " derdi hep.

o zaman tütüyorsun kelimesini çekimlerine ayırıp düşünürdüm
bu ne be derdim mantığı ne acaba tütmek , tütsüden mi geliyor falan diye ..
kendimce düşünüp duruyordum aslında pekte kafa patlatmamak lazımmış..

Şimdi her resmine bakınca burnumda tütüyorsun ( sakın tütmek deme ) ama öyle mis kokun burnuma geliyor yeminle..

Psikolojik sanırım

yada bırakırken bol bol içime çekiyorum belki de kalanları alıyorum içime..

Çalışmaya alışmış gibi yapıyorum. bugün bırak deseler arkama bakmam sevemedim yalan yok.

Her 2 saatte bir süt sağıyorum ne çıkarsa şansına deyip akşam getiriyorum.

arada katlar arası iki tur atıyorum

sık sık ananeni arıyorum falan işte..

Akşam olsa da artık gelsem daha öğle yemeğine bile çıkmadım o ayrı..
 
 
 

0 yorum on "BURNUMDA TÜTÜYORSUN "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...