nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

12 Kasım 2014 Çarşamba

ANNELİK İLE DEĞİŞİM


Tam 292 gündür anneyim.
Hamileliği saymam çünkü o duyguyu tam alamadım
kimdir nedir içerideki nasıl bir şey bilemedim onun için anneliğimi 24 ocaktan itibaren sayıyorum.
Peki neler değişti merak ediyorum bende ?



Öncesi gibi kızmıyorum öfkelenmiyorum kimseye ,
çünkü o yüzümü görecek minik bir afacan var yanımda , halıya çorba mı döküldü , cam mı kırıldı , birisi kötü bir şey mi dedi boş ver Allah'ından bulsun be yaaaa !! :) :)

Yerdeki minicik kırıklar göz bebeğime değiyor artık yere eğilip tek tek topluyorum çok titizim doğrusu.
Evde birisi çekirdek mi yiyor ilk uyarım sakın kabuklarını düşürmeyin oluyor :)
o minik afacan minik parmakları ile tek tek yakalıyor çünkü :)

Birisi ettiği kavgayı anlatsa aaa çok ayıp hemen git özür dile diyecek potansiyele sahibim.
nerde o incik cincik sorguya çekip hakaret edecek ben :)

aynı anda kanguru da bebek , elde iki poşet sırtımda çanta taşıma özelliğine sahip oldum
dip not : çantada sadece bana ait bir cüzdan var kalanlar afacana ait  :)

Evden çıkarken o tamam bu ok. hım  hım hım derken buluyorum kendimi.
onu aldım bunu koydum dur şunu da ekleyim bir çantayı ne kadar doldurabilirim diye deniyorum..

Kendimi 5 çaylarında , kadın sohbetlerinde , günlerde buluyorum ve hiç yabancılamıyorum.

Bebekli bir kadın görünce önce selamlaşıp direk ek gıdaya , öğünlere çekiyorum kendimi onu verdim şunu yedirdim diye :)

Telefonda int arama geçmişi gurme bebek , çorbalar , aşılar , yemekler , vb. değişim şartmış
bende buna uydum.


Selam a dostlar !! :)

Kızıma kavuşmama saatler kaldı ilham geldi yazayım dedim.




 

3 yorum on "ANNELİK İLE DEĞİŞİM "

Strasbourgdaki Istanbullu on 12 Kasım 2014 17:28 dedi ki...

:D :D güzelmis degisimler... Allah vermesin en tehlikeli zamanlari simdi herseyi agzina götürme çabalari :/

Ece'sel Meseleler on 12 Kasım 2014 17:41 dedi ki...

hahhahhahahah böyle değişkliklere can kurban :D

Unknown on 13 Kasım 2014 09:13 dedi ki...

Aynen canım bildiğin elektrik süpürgesi ne bulsa parmakları ile yakalıyor falan :)


EEEEE sende katıl bu değişime heycanlı gelin :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...