nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

10 Ekim 2014 Cuma

SÜT ARTTIRMAK


Dogum yaklaşırken Bir bunu araştırmadım
pek ilgi alanımda olmadı
etrafımda hiç emzirmedim diyende duymadım..  

Doğum oldu sarılık macerası ile afalladım sütüm azdı ve başladım duyduğumu gördüğümü uygulamaya kim ne dese hemen yaptık aman artsın diye..

Boza
Kendisini gram sevmem litre litre içtim süt yaptı ama yalan yok daha verimlidir sütüm

Incir

Kuru incir Başlı basınca iyi geldi ben abarttım hasladım Suyunu içtim bebek görmeye gelen birisi tv de Görmüş falan filan işe yaramadı

helva

Pek haz etmem koksa sayemde zengin oldu

Kırmızı et

Nefret ediyorum nerdeyse

Marul

Pazarcılar evde inek beslediğimizi düşünmüştür eeee yalanda değil hani ... ;;)))

Klasik süt arttırıcı Çay 

Bunu ne zaman yapsam içsem etrafımdaki insanlar kalkıyordu öyle berbat bir koku ;;))

 Meyve suyu

Uzun bir süre Kayısı suyu içmem herhalde litre litre fazlaca içtim

Daha aklıma gelmeyen kesin vardır gecenin bir Yarısı yazıyorum suan ,) sonra öğrendim ki uyursam bol su içersem sütüm oluyormuş karnımda tıka basa dolmasa da olurmus tok olsam yetermiş










0 yorum on "SÜT ARTTIRMAK "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...