nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

4 Kasım 2013 Pazartesi

AVON MOM ÇATLAK KREMİ





Hamile kremlerinin yanına bir yenisi daha eklendi.
Teyzemden bana kalan küçük miras diyelim hahaha :)
Artık onun işine yaramayan ne var ise her gidişim de tek tek topluyorum alıyorum. 
Buda onlardan birisi çatlak önler mi bilemem ama cildi nemlendirme konusunda hoşuma gitti 
üstelik öyle ilginç bir cildim var ki sürdüğüm krem 1-2 saat için yok oluyor yeniden beyaz cildim çıkıyor karşıma bu konu da hakkını yiyemem fena değil. arada bunu da kullanıyorum artık. 


1 yorum on "AVON MOM ÇATLAK KREMİ "

Unknown on 23 Temmuz 2018 16:07 dedi ki...

Bu krem nereden sparis ederim aynısını daha önce kullandım simdi de lazım yarımcı olun bana

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...