nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

6 Mayıs 2013 Pazartesi

HAFTASONU NE YAPTIM




1- En son yeni evliyken sanırım 3*4 aylık falan evliydik. Ramazan da feshaneye stand kurdular abartısız her gün gidip yiyordum bıkmadan bazen 2 tane yiyip içimdeki bici bici aşkını bitirmeye çalışıyordum.. 
Neyseki İstanbul'da buldum ve tek vesait ile bile gidebiliyor olmak beni çok mutlu etti benim gibi seven aşığı olan var ise TIK TIK hemen bırakın işi gücü gidip yiyin...


2- Minik kelebeği gel resmini çekeyim diye ikna ettim ve bol bol sevdim :)

3- Abla mı teyze mi bilmiyorum doğum gününün kutladık. ailesinin 4. üyesini ise sabırsızlıkla bekliyoruz 

4-  Bahar geldi ve renk renk ojeler kıyafetler rujlar takılar da beraberinde geldi. 

5- Sabah kahvem bile aşk dolu üzerinde kalp oldu :)

6- Cumartesi günü bahar temizliğini bitir-dik , aslında bunda hiç payımda bitirdiler desem sanki daha iyi olacak. Eşim gelen kadın ve kayınvalidem Allah razı olsun valla 3 elden bitirdiler. bana da resmen keyfini sürmek kaldı. 

7- Onlar temizlikle uğraşırken bende eğitime gitmek ZORUNDA kaldım. keşke hiç olmasaydı çok gereksizdi. 

Böyle güzel bir haftasonu geçirdik herkese İyi Haftalar... 

0 yorum on "HAFTASONU NE YAPTIM"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...