nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

6 Mayıs 2013 Pazartesi

ÖZLEDİM !!!


Bugün çok özlediklerim var benim. 



Tembellik yapmak istiyorum. Öyle böyle değil ama bildiğin bir yataktan kalkıp kısa sürede diğerine geçmek istiyorum , tabi bunu hem hafta içi yapmak hemde evde yapmak istiyorum bu adam gibi sokakta değil
evim de serin serin yatmak tv izlemek keyif yapmak benim de hakkım olmalı. 



son aldığım kitabımı hala bitiremedim Bunu hamile olmayışıma bağlıyorum 
malum kitap bebek ve hamilelik ile ilgili 
En kısa süre de kitabımı bitirmek yeni kitaplara başlamak istiyorum. 



Bu aralar yatağım pek rahatsız
ama baksanıza sebebini buldum ben. 
Yataktan kalkınca yorgun olmak istemiyorum dinç kalkmayı özledim.



Devamlı tatlı yemeği özledim.
Önceden de aynı şeyleri yiyen ben şimdi yiyince kilo almaya başladım. 




Sakin sessiz denizde sırt üstü yatıp gökyüzünü izlemek istiyorum. 



Bir yandan güneş bir yandan denizin o mükemmel sesi ile gölge de uyumak istiyorum. 
ne yalan söyleyim güneşlenmeyi sevmiyorum gölgelenmek en güzeli :)



Tatilimize tam 53 gün kaldı:

Marmaris'e gitmeye az kalmışken tatili de özledim ben ya 






0 yorum on "ÖZLEDİM !!!"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...