nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

23 Nisan 2013 Salı

BU ARALARDA BEN





Bugün sanırım 23 Nisan olmasının verdiği coşku ile "blogger " ofiste açılıyor normalde bile google yazdığımız da ERROR veren bir şirkette çalıştığımız için bugün benim için pek coşkulu yahu.. 
Kısa özet ile anlatalım dedim neler yaptım diyerekten. :)



1-  Üşengeçliğimden alttaki ojeyi çıkartmadım morun üstüne bordo oje sürüne böyle 2. kez yapılması zor bir renk icat ettim. ve bu rengi çok sevdim :)

2- Vazgeçilmezim Türk kahvesi tadı da lezzeti de 10 numara

3- Ağzını açamayan diş problemi yaşayan eş için itina ile ( çilek kivi ve muz ) rondodan geçirilir. 

4- Pazar gününe özel harika bir kahvaltı evine , işine yakın olan mutlaka gitsin Mavi Haliç mazara da kahvaltı da süperdi 2 kişi 40 TL 

5- Uzun zamandır aklımda olan bir icat daha Buz kaplarının içine limon dilimleri yaz gelince güzel olacaktır. gelebilirse tabi. 


4 yorum on "BU ARALARDA BEN"

Strasbourgdaki Istanbullu on 23 Nisan 2013 10:17 dedi ki...

Kahvaltiyi ve limonlu buzlari not ettim :)

Unknown on 23 Nisan 2013 10:23 dedi ki...

gelin birlikte kahvaltı yapalım ya :)

Limon yerine çiçek falan da olabilir aslında şimdlilik böyle denedim

Strasbourgdaki Istanbullu on 23 Nisan 2013 11:56 dedi ki...

olur insallah canim neden olmasin kahvalti için ;)
Bende narli görmüstüm kalp seklinde buzluga nar taneleri atiyosun cok tatli duruyor :)

Unknown on 23 Nisan 2013 12:50 dedi ki...

aaaa Nar da güzel olur bak güzel fikir :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...