nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

29 Aralık 2014 Pazartesi

İlk Doğum Günü Hediyemiz


Canım kızım , güzel kızım , resimdeki gibi şebek kızım..
İlk hediyeni aldın gene Çiğdem teyzenden.

İkimizde böyle hızlı gelmesini beklemiyorduk ama olsun iyi ki erken geldi.

Sen gerçekten şanslısın bebeğim !!!.
Böyle bir teyzeye sahip olduğun için uzak yakın demeden bizi özellikle seni düşündüğü için.

Hastaneden çıktığımızda hala unutmuyorum ,
Bizi gene düşünüp kara kızıma ciciler yollamıştı notunda gönderdiğin iç çamaşırlarımız da hala duruyor.

Lohusa sendromundan beni kurtardın :)

Neredeyse her gün seni yerim kızım diyordum işte o gün bugün.




nasıl kıyarım bilmiyorum resimler bir harika
tam kıza benziyorsun benim erkek görünümlü kızım :)


Şimdi ben bunu gizlice eve sokarım sonra kimse görmeden hafta da 1 tane falan ancak yerim :) yada ayda 1

mükemmeller üstündeki notun güzelliğini anlatmak istemiyorum.

Canım arkadaşım ,

senin için şuan tek dileğim. ! Sağlıkla al kızını kucağına öpe koklaya büyüt inşallah.. 

2 yorum on "İlk Doğum Günü Hediyemiz"

Strasbourgdaki Istanbullu on 29 Aralık 2014 12:57 dedi ki...

Dogum haberinin geldigi günü unutamiyorum... Agzim kulaklarimda gezmekten, gülümsemekten yanaklarim agrimisti artik ve yerimde duramiyordum... Ilk isim o günün hatirasi olsun diye kizina biseyler almak istemistim ama ne aldigimi bile saskinliktan hatirlamiyordum :))

Cikolatalara gelince afiyetle yiyin, agzinizin tadi hiç bozulmasin insallah canim benim...

Unknown on 29 Aralık 2014 13:02 dedi ki...

Bende çok şaşırdım kızım sarılık olmuştu sürekli hastanede kargo da gelmişti muhtemelen kayınvalidem aldı akşama sana kargo geldi dedi öyle zamanda gelmişti ki yorgun ve üzgündüm ama bir kez daha sayende anladım ben aslında güçlüydüm :)

Sağol canım kızımı yemek istiyorum ::)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...