nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

10 Aralık 2013 Salı

MEVLÜT TAKIMI





İkisini de görünce hayran oldum 
seni içinde hayal bile edemiyorum bunun için de ve benim kollarım da
Sağlıkla gel prensesim.

2 yorum on "MEVLÜT TAKIMI "

Unknown on 11 Aralık 2013 09:45 dedi ki...

şubat annelerinden takip ediyorum seni çok güzel elbiseymiş rabbim iyi günlerde kullanmak nasib etsin elbise kadifemi birde mevlütte giyecek galiba kaç aylık için birde benim bilgim yok ondan soruyorum altına llotluçorapmı giydireceksin

Unknown on 11 Aralık 2013 12:32 dedi ki...

Teşekkürler canim takip ettiğin için.
Idilbaby den aldik elbiseyi kadife değil aslında ama kalin kumaş kadife gibi duruyor 40 çıkınca okutacagim için 0-3 aylik aldim genelde mevlut kıyafetleri böyle oluyo daha geç okutmayi düşünürsen büyük alirsin.
Altina külot lu çorap alacağım ama muhtemelen içine beyaz ayaklı altta giydiririm tek corapla usur çünkü ;)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...