nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

18 Kasım 2013 Pazartesi

30. HAFTA NOHUT YUTMUŞ SOLUCAN MODU



Bugün ayrı bir heyecan var sanki içim de
Yüzdüm yüzdüm yavaştan kuyruğa dokunmaya başladım. henüz sonuna tam gelemedik ama olsun geriye 10 hafta bıraktık buda büyük bir başarı yani bizim için

İlk öğrendiğimde 4 haftalık minik bir mısır tanesiydin
kusmalar , bulantılar , zayıflamalar , serumlar  derken 4,5 ay geçirdik aynı beden içinde
şimdi geçmişe dönüp baktığımda sanki hiç onlar yaşanmamış gibiyim o ayrı !
hep harika bir hamilelik geçmiş gibiyim ! Ne mutlu bize güzel kızım. 

5. ay ile karnım çıkmaya başlayınca evet hamileyim de demeye başladım. bu ayrı bir mutluluktu benim için
Büyüdük büyüdük genişledik resimlerimizde netleştik çok zevkliydi seni net görebilmek.

Şimdi ise kocaman göbeğim 1 kilonun üzerindeki ağırlığın ile ben artık hep buradayım diyorsun
ve inan beni yine çok mutlu ediyorsun. 
Hareketlerin saatte 10 olması gerekirken maşallah 20 yi buluyor neredeyse
doğumdan sonra bunu hissedememek nedense şimdiden üzüyor beni.

Bugün bizim için yapılan yorum harikaydı nohut yutmuş solucan gerçekten büyürken göbeğimde komikleşiyor. Futbol topu gibisin elimi çeksem pat yere düşecek gibi.

Böyle işte kızım sana kavuşmak için artık neredeyse günleri sayıyorum asker şafağı gibi plakalara bile düştüm. 

Tahmini Doğuma 76 gün kaldı IĞDIR'a selamlar ... 
Tahmini İzne ayrılış 47 ( benim kendi hesaplamam )


İlk Kilomuz : 54 Kg

30. haftamız da ise ; 61  Kg

6 yorum on "30. HAFTA NOHUT YUTMUŞ SOLUCAN MODU"

Strasbourgdaki Istanbullu on 20 Kasım 2013 11:59 dedi ki...

Oyyy masallah :D :D :D basliga bayildim yalniz hahaha nohutunu saglikla al kucagina canim :*

Unknown on 21 Kasım 2013 08:58 dedi ki...

Teşekkür ederim canım miniğim büyüdü abla olmayı bile bekliyor artık :)

Strasbourgdaki Istanbullu on 21 Kasım 2013 11:19 dedi ki...

oyy severim ben onun ablaligini :* beklesin bakalim birazcik önce onu sevelim :)))

Unknown on 21 Kasım 2013 12:21 dedi ki...

pabucunu dama atmayalım diyorsun
bizim kız işi sağlama aldı 2 ay sonra Dünyaya gelse senin bebiş doğana kadar saltanatını surdurur :)

Strasbourgdaki Istanbullu on 22 Kasım 2013 12:06 dedi ki...

yaniii buyusun bi tam abla olsun ele avuca gelsin bakalim ben onu görene kadar kocaman olur gerçi insallah :) bakalim bizimkide ne zaman bize merhaba der :)

Unknown on 23 Kasım 2013 13:44 dedi ki...

yaza gelirseniz görürsün canım. tam ele avuca gelecek zamanı olacak 6 aylık falan olmuş oluyor. Belki sende gelirken karnında mucizen ile gelirsin İNŞALLAH

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...