nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

7 Ekim 2013 Pazartesi

TAZE ANANE VE DEDE İYİ Kİ DOĞDUNUZ


07/10/2013 kaç kişinin eşi ile doğum günü birlikte olur bilmiyorum ama bugün benim annemle babamın doğum günleri keşke bizim de birlikte olsaydı 1 kere de kutlamak mı güzel yanı aynı heyecanı birlikte tatmak mı bilemedim.

Onların bu yaşlarına girerken en güzel heyecanları anane ve dede olacak olmaları bu yaşları onlara sanırım daha uğurlu gelecek ve mutlu geçecek.
Şuan da onlara sorsam sanırım doğum günleri torunlarının doğacağı gün olur gibi geliyor hayatları fena endekslenmiş şekilde.

İyi ki Ananem & Dedem ve tabi Babaannem & Dedem sizi dünyaya getirmiş sizde beni dünyaya getirmişsiniz.

Anne & Babamızı seçebilme ihtimalim olsa yine düşünmeden sanırım sizi tercih ederdim.
Sizi seviyorum hemde çok fazla.. 

0 yorum on "TAZE ANANE VE DEDE İYİ Kİ DOĞDUNUZ"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...