nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

19 Haziran 2013 Çarşamba

HUZUR NEDİR


Huzur bu aralar benim içi sanırım bunlardan ibaret. 


Bu kısmetse 10 gün sonra gideceğimiz otelin üstten görünüşü bu yıl Butik otel tercih ettik Marmaris. 
bu havuza hamileliğimden dolayı giremeyeceğim ama bu benim için kötü değil zaten kendisini pek sevmem. 
Sen havuza girerken artık hayatım bende sağda gözüken şezlonglarda yayılırım :) muhtemelen uyuyabilirim bile. 

Baksanıza çift kişilik yatak gibi ohhh valla ben buraya yattım mı dünya durabilir.. 
Arada sıcaklardan dolayı kova ile su dökebilirsiniz üzerime... :)



Kendimi şezlong ta tamda böyle hayal ediyorum işte.. :)
ayaklar arada bir hava da sabah öğle akşam ful time yatış.. :) 
Görüldüğü gibi tatile ile ilgili çok fazla bir beklentimiz yok bunu tamamen hamileliğe ve yorgunluğuma bağlamak istiyorum. 
yoksa çok enerjik biriyimdir :P :P



bunu da şuanda tatile gidemeyecek ama yakın zaman da fena acısını çıkartacak arkadaşlarıma gelsin
Birisi ağustos ayı gibi zaten tatilde 2. si eylülde balayında olacak diğeri de 2014 yılında kısmetse. :=) 
şimdilik böyle idare edin işte... :)




İlerideki huzurumu ise şimdiden görebiliyorum. 
henüz mısır tanesi kadar olsa da siz onun sakinliğine bakmayın :) 










2 yorum on "HUZUR NEDİR "

Ece'sel Meseleler on 19 Haziran 2013 12:22 dedi ki...

hahhahhahhahhaha :D Ohhhh mis gibi tatil yat yat yatttt :D

Unknown on 19 Haziran 2013 15:37 dedi ki...

zaman geçmek bilmiyor şimdi geçsin o zaman dursun tatil istiorum :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...