nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

2 Mayıs 2013 Perşembe

NE YAPTIM Kİ BEN




1- Nisan ayının son doğum gününü kutladıktan sonra günlerden salı olduğunu farkettik 2 görümce 1 gelin ( 2 dirhem 1 çekirdek gibi oldu ) koptuk hamama gittik. ilk kez gittiğim için ne yapacağımı ne olacağını anlayamadım. Sauna + Sabun köpüğü masajı + fin hamamı + sauna + şok havuzu hepsi harikaydı. Evine yurduna yakın olarak gitsin Rami Türk hamamı bu konu da başarılı. 

2- Son koç burcunun da doğum gününü kutladık yedik içtik. 

3- Çarşamba günü eşimle sırt çantası aldık. hem ileriyi düşündük malum bebek planımız var lazım olacak diyerekten onun da taşıyabileceği düz siyah aldık ( bencilsmile)

4- Mayıs ayının gelişi ile bahar temizliği başlıyor. Çeyiz zamanı merdiven aldık fakat sanırım çalındı.
Bu haftasonu tül perde asarken çok işimi görecek. 

5- Geçen hafta hazırlayamadığım posttan 1-2 parçadan birisi bileklik bakırköy pazarı

6- Kolye bakırköy pazarı takmak daha nasip olmadı

7- Haziran 29 için şimdiden hazırlıklara başladık mı ne ? Tatil moduna girmek hatta hemen tatile gitmek istiyorum :) 

0 yorum on "NE YAPTIM Kİ BEN "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...