nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

11 Nisan 2013 Perşembe

ŞEKER HAMURU DOĞUM GÜNÜ PASTAM


Birtek ben varımdır diye düşünüyorum kendi doğum günü pastasını yapan :) :)
Üşenmedim işten çıkar çıkmaz aldım malzemelerimi ve başladım pastamı yapmaya çokta keyifli oldu valla. 


1- aldım hazır pasta tabanını üstüne pasta kremasını yaptım ( 2 çay bardağı toz şeker , 2 bardak süt , 2 yemek kaşığı un , vanilya ) güzelce sürdüm. üstüne çilek üstüne yine krema sonra muz :D canım böyle yapmak istedi :D :D



2- Buda krema ile üstü kaplanmış kurban !!1 pardon pasta  :) :)  şeker hamuru ile kavuşmayı bekliyor.. 



3- buda şeker hamuru ile kaplanmuş hali güzelce açın hamuru atın üstüne tabi kenarlarını benim gibi yamuk kesmemeye çalışın 



4- Belki kalabalık oluruz belki yetmez düşüncesi ile 2 tane yaptım sanırım yaptıkça yapasım geldi :D 

GS pastam.. :) Şanslı efsane :)


buda yanlarındaki kusurlar kapanmış pastam 



diyorum ki işi bırakıp pastacı falan mı olsam ( mütevaziyim )
Yarın afiyetle yiyeceğim bakalım kaç kişi sağ çıkacak benim yaptığımdan. 
112 acil aramak lazım... ne olur ne olmaz diye...




2 yorum on "ŞEKER HAMURU DOĞUM GÜNÜ PASTAM"

Esma Ünlü on 11 Nisan 2013 23:38 dedi ki...

Nice yıllara sağlık ve mutlulukla inşaallah canım..

Unknown on 12 Nisan 2013 11:47 dedi ki...

Teşekkür ederim Canım ...

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...