nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

19 Nisan 2013 Cuma

LİMANGO ROMANTİK ELBİSE


Farkındayım bu aralar kendime hediye alma işini abarttım.
buna dayanamamak diyebilirim görünce zaten tav oluyorum. bide üstüne üstlük hediye çekimi görünce çıldırıyorum. 

yeni cicim huzurlarınızda.. :)



2 yorum on "LİMANGO ROMANTİK ELBİSE"

Esma Ünlü on 19 Nisan 2013 16:35 dedi ki...

bu elbiseyi bir iki sene önce görse idim anaaam desene bak ıyyk diyebilirdim
ammma şimdi bayılıyorum çiçekli böcekli şeylere :)
insanın zevki nası değişiyo anlamadım gitti
güle güle giy cici elbiseni..
sevgiler..

Unknown on 20 Nisan 2013 12:37 dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum düşük belden yüksek bele geri geçiş yapan bir toplumUz

Basma etek modelleri de suan revaçta

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...