nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

29 Nisan 2013 Pazartesi

İNTERNET ÜZERİNDEN GELEN HEDİYELER


Bir ara yine yeni evliyken bir çok siteye üye oldum. Üstelik hamile falan da değildim yani sağolsunlar  şirin mi şirin hediyeler yolladılar.

Bunlardan birisi de prima mini mini numune hediyeciklerimiz aşağıda :)




tupperware den gelen hediye yemek kapları renkleri harika valla bunlara bayıldım. :) ileri de gezerken çok işime yarayacaktır.. 





Ve tek resim de hızlı anlatım yapalım :) 

1- Tuperware den gelen ürün yukarı da net resimlerini de koydum. 

2- Nıvea saç kremi pişik önleyici numuneleri 

3- Emziren anneler için krem ve gögüs ucu koruyucu

4- Prima 2 adet yeni doğan bezi 

5- Süt saklama poşeti 



0 yorum on "İNTERNET ÜZERİNDEN GELEN HEDİYELER "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...