nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

21 Mart 2013 Perşembe

CAN DOSTUM GÜZEL İNSAN


Simdi elimde koca bir pasta ile kapina gelmek ve HADİ ÜFLEEEEEE demek istedim

Ama mesafeler bazen buna engel oluyor iste napalim





Klasik sözcükler iyiki dogmussun, iyi ki seneler önce internet ortamindan hayatıma girmissin.
Canim benim hersey hayal ettiğinden bile güzel olsun. 
Mutlu bir aile olmanizi diliyorum.  








2 yorum on "CAN DOSTUM GÜZEL İNSAN"

Ece'sel Meseleler on 21 Mart 2013 09:04 dedi ki...

canımmmm benim ben pastamı üfledim sayıyorum :) Dileğimi de ikimiz için tutcam bu sene ;) bu yıl bizim yılımız olsun :-*

Unknown on 21 Mart 2013 09:46 dedi ki...

Bugun cok fazla pasta yiyecek sin zaten.
2013 hersey ile ikimizin yılı olsun

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...