nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

11 Kasım 2013 Pazartesi

ALIŞVERİŞ


Uzun zamandır alışverişlerimi eklemiyorum en son ne ekledim onu bile hatırlamıyorum sanki şöyle görsel bir şölen yapalım ..


Bunu SYMD sanırım mağazanın adı oradan aldım resim güzel çıkmamış ama ayakkabılı çorabımız.


annesinin olur da babasının olmaz mı ?


LCW kadife taytımız 3*6 aylık üstünde görmek istiyorum 


Minik prensesim. 


minik kıyafetlerimizi bununla yıkayacağız herkes bu markayı önerdi. 


Kabul '
Görmemişin kızı olmuş bu cümle tam bizim için bunu bile aldık :D



İşyerinden arkadaşım hediye almış bunu da :)



4 yorum on "ALIŞVERİŞ "

BitliTurist on 11 Kasım 2013 11:09 dedi ki...

3-6 aya kadife mi aldın ya, Yanar valla yaza geliyo :)

Unknown on 11 Kasım 2013 11:19 dedi ki...

Kalın kadife değil pek yanacağını sanmam.

BitliTurist on 12 Kasım 2013 12:54 dedi ki...

O zaman çok şık bir kız olur ;)

Unknown on 12 Kasım 2013 13:15 dedi ki...

gelsinde anası onu kokoş yapacak :D

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...