nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

23 Eylül 2013 Pazartesi

22. HAFTA HAMİLELİK DAHA ÇOK İLGİYE İHTİYACIM VAR


22. haftamıza yorgun , mutlu , enerjik bir şekilde girdik.
Oysa eşimden kaptığım grip yüzünden 2 gün yattım sonrasında harika oldum tabi hafta sonu yine enerji patlaması yaşadım evimi temizledim , kekler börekler yaptım malum eşimin doğum günü geliyor , başımın belası ütüleri mi hallettim yaklaşık 10 gün falan rahatım sonra yeniden ütüler beni bekler..

Karnım sanki durulma evresinde hala bazısına kocaman geliyor ufo gören masum köylü gibi gerekli gereksiz çok büyümüş falan diyor...
bazısına minicik geliyor çok biliyor gibi ufacık bir bebeğin olacak falan diyor :)
bu halinden çok memnunum varlığı beni çok mutlu ediyor istediği kadar büyüyebilir yeter ki beni engellemesin.

Bu hafta kızımla daha çok iletişimde olmam gerekliymiş ;  çocuk ilgiden sıkılacak zaten sürekli onunla ilgileniyorum.
nerede hamile görsem derdim ki " ne kıymetli göbeğiniz var eliniz sürekli orada " ama anladım ki psikolojik koruma içgüdüsüyle yapılıyormuş . gece yattığımda , otobüse binerken , otururken sürekli elim göbeğim de
Alaaddin'in sihirli lambası gibi ovalıyorum içeriden çıksın diye :D



Tekmelerin eskisine göre bazen daha sert bazen daha yumuşak ama şunu anladım artık istersen oynuyorsun
geçen gün 3 kez karnımın gurultusuna verdiğin tepki harikaydı korktun mu ? yoksa titreşimden mutlu mu oldun bilmiyorum ama inan ben çok eğlendim :)

Kilo alımım beklediğimden çok daha iyi gidiyor ; 57,5 kiloyum şu sıralar 3,5 kilo almış oluyorum bu benim için çok iyi bu hafta doktor kontrolümüz de var inşallah miinik kızım içinde öyledir onun da kilosu iyidir.

Mide yanması bu ya çok sık yaşıyorum çoğu duyan saçı çıkıyordur dese de " ki bebek mide de mi yaşıyor " tıkayıp kulağımı geçiyorum. 1 şişe soda benim için iyi oluyor yada biraz soğuk su.


Canım kızım ,

seni burada bekleyenleri görsen korkar kaçardın sanırım büyük heyecan ile seni bekliyoruz..




0 yorum on "22. HAFTA HAMİLELİK DAHA ÇOK İLGİYE İHTİYACIM VAR "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...