nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

27 Ağustos 2013 Salı

BU YAZILARDAN CİCİLERDE BANA AİT KİMSE SAHİP ÇIKMASIN


bu kez yine ben yazacağım. Tabi annemin elini kullanarak :)
başlıktan az çok anlamışsınızdır demek istediğimi kimse beğenip te bana ver demesin hepsi ama hepsi benim.. Siz sadece bakabilirsiniz sevebilirsiniz çok isterseniz gelip üzerimde görebilirsiniz o kadar... :)




Böyle çerçeve almışlar bana zavallım babam şimdiden anlayabiliyorum onu şimdi her gün bir resim çekecek sonra acaba onu mu koysak bunu diye beyninin etini yiyecek annem biliyorum geliyim de ben seni kurtarır güzel pozlar veririm

 * hellobaby 'den aldık 60 TL'ye 





kış ayında gelecek olmama rağmen bunlar benim ilk çoraplarım :)



artık doğabilirim sanırım hastane çıkışım bile tamamdır 
çok pembe olsun istemedi bizim anne

10 lu hastane çıkışı ( önlük , iç zıbın , askılı çıtçıtlı badi , alt pijama , üst takım , eldiven , patik , battaniye , atlet , ağız mendili )

 * hellobaby 70 TL


bunlarda teyzelerimi kıskandıran bandanalarım :D


ortodontik emzik ilk aylarda benim için en uygunu buymuş öyle diyor bizim anne. bide buna kutu almış nasıl fırlatacağımı düşünmüyor tabi. 




bu ikisini de babam aldı ona kalsa oooo daha neler alacak (: bana alışveriş yaparken bu adam kendinden geçiyor ya.


öyle rahat ki bu ya annemin resmen dibi düştü... 
zaten ne varsa bu anane de var üşümeyim diye giyeceklerimi de o aldı bunu da annem hep gereksiz şeyler düşünüyor ona kalsa yerde yatıracak beni. 



tabi babamın da hakkını yememem lazım rahatım için bu ikisi elinden ne geliyorsa yapıyor işte 

 * sepet ve bebek arabamız ise unkapanı saraçhaneden 
bebek arabamız üstkattan 550 TL genelde fiyatlar değişmiyor
sepetimiz ise 430 TL ye yatak kısmını aşağı indirdiğimiz de en az 8 ay yada 1 yaşına kadar yatabilir tabi yatmak ister mi bilmiyorum







2 yorum on "BU YAZILARDAN CİCİLERDE BANA AİT KİMSE SAHİP ÇIKMASIN"

Ece'sel Meseleler on 27 Ağustos 2013 09:47 dedi ki...

teyzoş gel senle pazarlık yapalım :) ben sana bi arkadaş yapayım sende o zaman büyürsün zaten beşiğini arabanı bize ödünç ver :D sonra bantları da verebilirsin zaten ilk zamanlar senin saçın olmaz :D ben biraz takayım sonra sana geri iade ederim olar mı :) şimdi annene sorsam yok der kesin biliyorsun o biraz cimri :P biz seninle anlaşırız gibime geliyor :D

Unknown on 27 Ağustos 2013 10:41 dedi ki...

:):) olmaz tabiki de yani onlar sadece bizim :)
ama belki bir arkadaş yaparsan anlaşabiliriz :) :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...