nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

9 Şubat 2016 Salı

Bebekliğini özledim galiba




Evin duvarına bir sürü çerçeveler asmaya karar verdim bu nedenle hafta sonu açtım bilgisayarı eskilere döndüm . ilk doğduğun videoları izledim. o pembe masum yüzünü hala masumsun elbette ama o zaman daha bir başka daha çok ilgiye muhtaç şimdiler de tuttuğun koparıyorsun valla daha az bana ihtiyaç duyuyorsun kendi işlerini yapabiliyorsun en güzeli istediğini söyleyebiliyorsun :) :) 

yine de bir garip oldum işte. 
1 aylık , 2 aylık klasörler yapmışım. açıp açıp baktım ağzım açık sen bu kadar küçük müydün dedim kendi kendime.. :) 

ben bu anıları unutmak istemiyorum daha çok biriktirip daha fazla olsun istiyorum .. sonra baktıkça gülmek hatırlamak istiyorum şu sıralar sanırım video , resim çekmem azaldı çünkü ne zaman elime telefonu alıp sana doğrultsam "baka baka" (bakıyım demek) deyip yanıma geliyorsun çekemiyorum :D

Üstündeki bu tütü etek 1. yaş gününden kalma kıyamadım atmaya sakladım çokta saklanacak hali kalmamış 
dolabında bulup giydirdin kendine 1-2 gün öncesinde ben çıkardım giydirip resim çekeyim diye düşünmüştüm giriş panosuna kapıya falan asarım diyordum ama giymedin istemedin. 

kendisi bulup çıkarmış giydirdik hemen pozladık :)

dişlerimi sıktığım , bazen canını (sık sık) canını yakarak sevdiğim doğrudur :)

0 yorum on "Bebekliğini özledim galiba "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...