nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

16 Aralık 2015 Çarşamba

Hoşgeldin Ayşe Sare


Bugün yüreğimdeki yangın dindi benim 
bugün huzur doldu içim ciğerlerim. 


Bir tatil dönüşü kaza haberi okurken es geçtiğim haber meğer benim Bursa dan arkadaşımın kızıymış yıkıldım. o an nefesim durdu hissettim. deliye döndüm. keşke anlatılsa o an o hissettiklerim. bizim kadınlar kulübünden büyüttüğümüz göbüşlerimiz , gaz sancılarımız vardı. en son instagram da resimlerle konuşuyorduk biz. türk filmlerinde hayatım film şeridi gibi geçti derler ya , o an benimde o hamilelikten ,büyümesinee ,doğmasına tüm konuşmalarımız geçti gitti. Zeynep güzel yüzlüm melek olmuştu ardında annesin babasını bırakmıştı bir de biz şubat annelerini. :( 


15.12.2015 

Bugün Ayşe Sare geldi dünyaya , aynı zaman da da benim eşimle tanışma dönümüm. bende çifte mutluluk var.  içim içime sığmıyor benim bugün. 

annesine umut olacak güzel kızımız , 


Sağlıklı uzun uzun bir ömrün olsun senin , rabbim annene babana bağışlasın seni. 


0 yorum on "Hoşgeldin Ayşe Sare "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...