nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

24 Kasım 2015 Salı

Elif Zeynep bebek mevlüdü kokulu sabun


Evde ek iş kokulu sabun yapmayı seviyorum. Hem dinleniyorum hem para kazanıyorum bu benim için çok iyi. 




Cuma günü toplantı yollarında çalan telefonumdan gelen ses 
" pazar sabaha 150 tane emzik sabun yapabilir misin ?  " diye sordu. 
arayan başkasından almış telefonumu arka fonda da acıkmış minik bir bebek sesi :)
önce yok dedim olmaz çalışıyorum yarın hemde yetişmez mahcup olurum

Tamam 100 tane olsun o zaman deyince , bir an o zamanlarım geldi gözümün önüne evde kaldığım o günleri ben yapmam dersem nasıl dışarı çıkacak hediyelik bir şeyler alacak diye düşündüm. 
son güne kaldıysa belli bir sıkıntı vardı.
Tamam arayacağım dedim birazdan. 

Cidden bir 10 dk düşündüm. az değildi çünkü 100 tane 1 günde bitirmem gerekli 2 kalıp alsam bitiririm dedim.
 olumlu olarak dönüş yaptım. 
Sesinden belliydi çok mutluydu. :)

Mutlu son ile cumartesi gidip evine teslim ettim.


Hakkını yemeyelim eşimde yardımcı oldu. 
ben işe gidince kalan sticker zımbalama işini o halletti. :)



0 yorum on "Elif Zeynep bebek mevlüdü kokulu sabun"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...