nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

20 Ağustos 2015 Perşembe

Banyodan Korkmak









Selam su kuşları , 

Resimde gördüğünüz keşkül suratlı kızım. 
Şuanda 19 aylık olmasına 4 günü kaldı.. Evet evet 4 gün sonra 19 aylık 
Havuz , Deniz , tüm su birikintileri ile oynamaya bayılıyor. ( Her çocuk gibi )
Tatile gidince ay ya girmezse diye çok korktum. Denizi görür görmez atladı ve neredeyse beynimize güneş geçecek kadar durduk denizde. Bayıldı çıkmak istemedi .Çokta eğlendi.. 
ama gel gelelim söz konusu hadi yıkanalım yada bıcı bıcı yapalıma gelince evde bildiğiniz kıyamet kopuyor. Es kaza elimde bornozunu görsün kendini yerden yere yatıyor..

Yok yok yıkamayacağım oynayacağız desem de fark etmiyor ..  İş banyoya girmeye gelince korkuyooooorrr.. 

İşin kötüsü artık bende geriliyorum. 5 dk sürmüyor yıkamam hızlı hızlı yıka ve çık modundayım. 

Hava sıcak bir duş aldırıp çıkalım desem bile yıkarken ben geriliyorum artık çokta sıkıldım.. 

Bir an önce kendi kendine yıkanmak istemesini  , sudan çıkartırken ağlamasını falan istiyorum.

yok mu düğme bassak o bölüme geçsek :) 

0 yorum on "Banyodan Korkmak"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...