nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

30 Mart 2015 Pazartesi

Şımarık kız çocuğu






Dün akşam bu videoyu çekerken kendimce düşündüm ,  iç sesim ile kendi kendime sordum
"hani sen kızını şımartmayacak tın ? , hani her dediğini yapmayacaktın diye "
Nisa Duru 'm doğduktan sonra hiçte öyle olmadı vallahi ev içinde ona zararı olmadıkça inanın her istediğini yapıyorum , tabi bide gelişimini etkilemeyecek yada ahlakını etkilemeyecek ise ,

Bu baloncuk oyununu eşim tek yapsa muhtemelen evde kavga çıkarırdım :)
Bu ev daha yeni temizlendi ne düşüncesizsin der bide üstüne fırçalardım ( itiraf ediyorum ) ama baksanıza video ya nasıl mutlu varsın ev kirlensin kimin umurunda değil mi ?

Elbette her şeyi yapıyoruz ama sınırla yok dediğimde çok olmuştur..

Sana kızmadığı mızı , bağırmadığı mızı da zannetme annecim!!!!
 kıracak incitecek kadar değil elbette  , hafta sonu gezi sonrası kuzenimin kızını göbeğinden ısırmış mesela resmen çıldırdım. yapacak bir şey elbette yok ama kendimi suçladım benden mi öğrendi diye tüm gün düşündüm ve üzüldüm de
sonra araştırdım bu aylarda normal bir içgüdüymüş.





Bizde kutse ablamıza kendimizi affettirmek için böyle bir şey yaptık.
Nisa Duru ya biraz kızınca böyle bakıp gülüyor bize

Bu saatten sonra bizim evde kimin borusu ötüyor söylemeye gerek yok sanırım. :D

0 yorum on "Şımarık kız çocuğu "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...