nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

24 Aralık 2014 Çarşamba

11 Aylık Olduk




Benim Dünya güzeli kuzum bugün oldu 11 aylık , ne zaman geldi geçti bu vakit diye dertlenmeyeyim çünkü bitmez her annenin olduğu gibi benim içinde öyle hızlı geçti ki !!

nisaduru1yaşında dememize , sorana 1 yaşında artık dememe , onunda artık 1 yaşının olmasına kaldı tam 1 ay bunun için ayrıca mutluyum tabi ki.

seninde vakit ayrı güzel geçiyor , sanki senden önce içten gülmüyormuşum ben
çok kızıp hemen sakinleşmiyormuşum.

Sen bizim hayatımıza iyi ki geldin canım kızım seni çok seviyorum.

kocaman bir maşallah alalım minik kuzuma  , ananesinin ördüğü elbisesi ne güzel oldu.


6 yorum on "11 Aylık Olduk "

Strasbourgdaki Istanbullu on 24 Aralık 2014 15:58 dedi ki...

MASALLAH !!! Elbisesi, tombik bacaklari, çorabi, elleriyle tam yemelik oldu bu kiz MASALLAH !

Unknown on 24 Aralık 2014 16:03 dedi ki...

yense de doyulmuyor her akşam öpmekten bıktırıyorum , resmen yiyorum ama doyamıyorum

Strasbourgdaki Istanbullu on 24 Aralık 2014 16:25 dedi ki...

Ohhhh ne iyi yapiyorsun valla <3

Unknown on 24 Aralık 2014 17:18 dedi ki...

Darısı Başına ye bitir kuzuyu doğunca :)

harakirist on 30 Aralık 2014 05:16 dedi ki...

bu poz seni bana hatirlatti...
resimciye gidilir kiz kardes icin artislik poz cekilmesi icin... ama kiz kardes inatcidir elini kulagindan asagi indirmemek icin caba gosterilir ugrasilir ama minik kiz bu durumdan vazgecmez... sonun yukaridakine benzer bir poz :-))) tepbrikler kendin kadar sevimli bir tane daha getirdigin icin dunyaya

Unknown on 30 Aralık 2014 08:26 dedi ki...

bizim ana kız kulakta problem var galiba bende şimdi hatırladım :)
bulup onu da ekleyim buraya :)

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...