nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

2 Haziran 2017 Cuma

İkinci gebelik / 2. Ay bitti


Selam bugün 9. Haftamız ile buradayız. Kızımda zevkle gün gün yazdığım detayları bunda da yazmak istiyorum. Üzerinden 3 yıl geçmiş şimdi baştan dönüyorum bakıyorum hem gülüyorum hem bazen duygulanıyorum , ayni sıklıkta olmasa bile yine böyle arada yazarım işte.




Küçüğüm abla olmaya çok meraklı zaten 1 yıldır kardeş deyip duruyordu. Hemen hemen her günümüzün ne zaman geleceği , nasıl bakacağı , nasıl seveceği ile geçiyor.
Hem abva (abla) hemde küçük anne olcak şimdiden belli , karnındayken bile sana müdahale edebiliyor. Şunu ye anne çünkü karnında kardeşim var diyor sürekli ah bide yiyebilsem:

7. Hafta ile başlayan kusma, bulantı devam öyle ilk gebelik gibi böööök gaaaak gezmiyorum elbette daha iyiyim. Bulantı sık tabi soğan görmek kokusunu duymak tahammülüm yok he bide yumurta kaçacak yer arıyorum!! İlk zamanlar daha beterdim tansiyon yerlerde falan geziyordum toparlıyorum sanki inşallah bir anda yeniden hortlamaz.
Doktorumu değiştirdim Osman bey hala aklında itiraf etmeyelim ama hastane facia 1 kes muayeneye gittim dayanamadım Doğum falan düşünemedim bide özel sigorta işi de aklımı çeldi:
Medical park Ayşegül Sofuoğlu hanıma gidiyorum. Klasik Osman Batur internet yaz hakkında kısmında belli başlı şeyler neyse gittikçe ben merak edenler için yazarım napalım 😁
Şunu söyleyim kendisi çok tatlı böyle anne şefkatli bir kadın beklemekten sıkılmam , benim vaktim var derseniz gidin derim .

Bu arada hamileyim dediğim herkesten "ay inşallah erkektir " yorumu alıyorum kimse demiyor ne istiyorsun diye . Biz Türk toplumu malum yani.
Ben ikisinden birisini istiyorum zaten başka da şansım yok
Kız olsun istiyorum çünkü hep bir de kız kardeşim olsa dedim şöyle "getirin mazlumu" gibi her işe koşacak , gel git dedim mi dibinde bitecek falan ondan kızım olsun istiyorum.
Erkek olursa da farklı bilmiyorum bir kız kadar zevkli mi. Kızımı götürdüğüm çocuk doktorum bir gün oğlun olursa çocuğu gerizekalı zannetme kızın ileriden gidiyor demişti aklıma hep o geliyor.
Bugün çin ve Rus takvimine baktım. Orası bile emin değil Çin kız diyor Rus erkek 😁
Haziran sonunda kontrole gideceğiz belki öğreniriz belli mi olur.

Bide hamile olduğumu son kontrole anladım baktım bir şey solucan gibi oynuyor.
12. Hafta da gideceğimizde iyice belirgin olur herhalde.
Her kontrole Nisa Duru ile gidiyoruz dikkatli dikkatli izliyor yavrum seviyor

Temmuz 9 da tatile gidiyoruz bizim çocuklar pek seviyor tatili Buda peşimizi bırakmadı aynı zamanlarda Nisa Duru ile de tatile gitmiştik inşallah yine eğlenceli geçer.


0 yorum on "İkinci gebelik / 2. Ay bitti"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...