nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

4 Mayıs 2017 Perşembe

Nisa Duru abla olacak


Selam içimde büyüyen minik panda ,
Bugün tahmini 4 haftalık falansın. Belki daha büyük hiç bilmiyorum bilmek içinde doktora bile gitmek istemeyen bir anneye sahipsin. Allah başka dert vermesin , 
ana işte atsan atılmaz satsan satılmaz :)

dün öğrendim hamile olduğumu öyle ablanda olduğu gibi kendimi havalara atmadım tabi

annen pilatese gidecekti , ablanı ananene bıraktık içimden dedim ki 
boşver pilatesi git nargile içmeye mis gibi.. ama dedim dur bir test alalım yapalım.. 
zaten hazırda bekliyormuşsunuz pat diye "çift çizgi " sakince oradan çıktım Gökçe teyzenle medicalpark hastanesine kan testi yaptırmaya. 590 kan değeri çıkınca güzelce döndük eve.
sonra baban ,sonra ablan ve ananen sonra babanne,halalar,dayılar.
üzgünüm.. bu kez öyle videolar , sarılmalar yoktu ikinci çocuk olmanın sakinliği diyelim :)




ikinci çocuk olunca bazı şeyler daha basit oluyormuş öğrenmiş oldum. 
şimdi buradaki eski resimlerime baktım 2 aylıkken top gibi karnım varmış benim şimdiden en az 5  aylık gibi göbeğim var maşallah.. bak hamileliğin en güzel yanı göbek değil o bebek diyebileceğim mesela :)
ablan benden çok heyecanlı ilk gece sarılıp durdu kardeşim kardeşim deyip sürekli seninle konuştu ileride saç başa birbirinize girerseniz aslında seni çok sevdiğini bil diye yazıyorum. 
mesela ablan olmasa varlığından bir haberim :) unutuyorum hamile olduğumu..

Evet ikinci çocuk olarak ikinci planda olacaksın. belki her ay çekilmiş hamilelik resimlerimiz olmayacak , belki böyle her hafta yazamayacağım ( muhtelemelen ) 

ama evde heyecanla seni bekleyen gelse de kucağımdan hiç indirmesem , ağlarsa ben ona ninni söylerim diyen eh biraz canını yakan belki biraz fazla bir ablan var.

Hayata 1-0 önde geleceksin.

Hoşgel , sağlıkla gel.

0 yorum on "Nisa Duru abla olacak"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...