nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

28 Eylül 2016 Çarşamba

Nisa Duru ile 4. Tatilimiz* LANCORA BEACH OTEL


Gün geçmiyor ki biz tatile gitmeyelim .!! 
bu sene tabiri caiz ise "leyleği hava da gördük " indirmiyoruz..
Kızım 32 aylık ömrüne biraz daha km kattı bazen oturup hesaplamak bile istiyoruz, doğduğundan bu yana kaç km oldu ? kaç şehir gördü diye.. 


işyerinde 10. yıl olduğundan içeride iznim çok bizde bu kez bayram ile birleştirdik bu iznimizi 10 yılda ilk kez böyle kurnazlık yapıp izin birleştirdim bu arada

Bayram güzeli bir kız var yukarıda  , 
Kurban bayramı için hazır minik bir kuş :) ( maşallah kızıma)



26.yaşımda ilk kez bir bayram için bende çok heyecanlandım.  bir gün önceden beraber kurbanımızı seçtik. tabi 2 kez falan gidip onu gördük çünkü sürekli bize neden eve getirmediğimizi , neden orada kaldığını sordu .

" onun ailesi annesi babası ile orada kalması gerektiğini yaşam alanının buralar olmadığını hatta yarın ( kurbanın 1. günü ) cennet ormanına " gideceğini söyledik.  o güzel yüzünle dinledi ,tamam dedi tüm bayram boyunca herkese de anlattı. 

bahsetmeden geçmeyelim bu fikir benim çok hoşuma gitti. 
kızıma bayramı anlatmak istiyordum çok basit olmalıydı ama ,  araştırmalar sonucunda " 2*3 yaş civarındaki çocuklara bayramı neşeli , mutlu , güzel bir gün tadında anlatılmalı " diyordu

bizde bu sene minnak uyuduğunda babasıyla evi balonlarla süsledik. 
şirin güzel bir hediye aldık ona toyzzshop tan. bayramlıklarını eskiden olduğu gibi böyle dizdik.. sabah kalkınca da videosunu çektik instagram da :)
öyle mutlu oldu ki artık her bayram böyle geçireceğiz kesinlikle yüzünden eksik olması o güzellik herşeyim.. 

3.günü ani bir karar ile köye yola çıktık. Çanakkale / Arabakonağına gittik günü birlik 


Sanki yıllardır inek otluyor , keçi güdüyor böyle bir rahatlık yok
yolda karşısında çıkan koca kafalı inekler meydan okuyor , keçileri koruyan köpek bize saldırınca "indir anne beni korkmuyorum " diyor 
yavrum senin baban anan istanbulda yaşıyor. :) bilmez öyle köyü falan 
benim giremediğim ahıra girip ineklerim sağılmasını izledi , kuzuları sevdi 
hatta bizim kurbanımızın da orada olduğunu bile söyledi eh iyide oldu yani :)


sonra asıl tatilimize geçtik "KEMER LANCORA BEACH OTEL " geçtik , 
asıl tatilimizi yaptığımız için oteli seçerken çok önemsemedik , ucuz olması esastı bizim için. tabi bu sayede "çocuk dostu " otel olanların kıymetini anladım. 
otel çalışanları ( müdüründen , şefine , FMI müdüründen , temizlik görevlisine ) tabi restoranda çalışanlar hariç çok iyiler. 
Bu yazıları da yazıyorum kötülemek için yada art niyet için değil gerekli yorumlar sitesinde de yapılmıştır. tüm yukarıda saydıklarımızla da sorun çözülmüştür. 


Çocuklu bir anne isen oteli seçerken düşün "çocuk dostu" asla değil. orada çalışan herkeste bunun arkasında hatta ben tripAdvisor sitesinde yorum yazınca bizi aşağı yanlarına çağırıp neden şikayetçi olduğumuzu sorup çözmek için ellerinden geleni yaptılar.. 
evet otel ÇOCUK DOSTU değil fakat 2 tane çocuk havuzu var bende bunu anlamış değilim :) ben mesela otel resimlerine bakarken kız arada gider çocuklarla da oynar falan diye düşündüm ama mümkün değil soğukluktan.
Mimari açıdan iki bina arasında hiç güneş görmeyen bir yerde genelde havuzda kimseyi göremezsiniz tabi (+) yönü var havuz tertemiz ama buuuuzzzz gibi.. 

Restorantta çalışanlar fazlasıyla suratsız "önümde el pençe durmasın 50 kere bir şey ister misiniz demesin? " yalakalık değil amacım
ki gittiğim otellerde sorduklarında bile teşekkür eder kendi işimi kendim hallederim içeceğimi de , tatlı mı da ..
ama çocukla gelmişiz elimizde 2 tabak yanımızda çocuk zaten restorant ortasında olan havuza düşmesin diye gözüm hep üstünde 
"bi servis açar mısınız lütfen" dediğimizde de servisinizi kendiniz alıyorsunuz demesin.. yok diyorum derse otelde kavga çıkartınca bunla ilgili yorum yazınca şaşırmayın...!

Böyle hem güzel hem kötü otel en güzel yeri de denizi çocuk için harika ötesi , sıcacık taşlı ama güzel biz çok eğlendik. :) en az 2*3 saat rahat denizde kaldık.. 

akşamları 2 günde 1 canlı müzik oluyor , eğleniyorsun çocukta eğleniyor.. içecekleri de yemekleri de iyi. sık sık aynı şeyi görüyorsunuz ama lezzeti iyi. 


24.09.2016 32 aylık olduk tabi , 3. yaşımıza doğru ilerliyoruz. 4 ay kaldı ne kaldı yahuu!! :)


Bizden böyle öptük. 




0 yorum on "Nisa Duru ile 4. Tatilimiz* LANCORA BEACH OTEL "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...