nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

2 Eylül 2016 Cuma

Bir Uyku Sorunsalı


Merhaba ,
31. ayımızda bile hala uyku diyoruz ya anneliğin en zor zamanları galiba çaresiz kalmak hiç bir şey yapamamak , kendiliğinden düzelmesini beklemek. Bizim için öyle işte.

Dün akşam bizim bücür ile  23:30 da uyku vaktine geçiş yaptık. ayağımda yattı asla sallattırmıyor tabi bana anneme salla beni diyormuş.
bir yarım saat sonra falandı yatak odasına gidelim dedi , sonra odam da uyuyacağım dedi.
Evet kabul ediyorum " uyku " işini çok kafama takmayacağım ne zaman uykusu gelirse o zaman uyusun diyen benim.  ama napıyım gece olunca gözlerim gidiyor dayanamıyorum.

Velhasılıkelam oldu mu saat 01:30 civarı bizimki daha yeni uyudu.
üstelik dün akşam iş çıkışında sırf enerjisini atsın biraz koştursun diye evin oradaki sahile indik koştuk oynadık eğlendik. gece olunca enerji bitmemiş anlamış oldum..

Son kozumu oynayıp öğle uykusunu kesmeyi bile düşünüyorum. belki gündüz uyumayan çocuk akşam olunca erkenden uyur ( kısmet diyoruz )


 
 
Çocuk dediğin uykusu gelsin uyur diyen abiler , ablalar o bizim evde değil.
ilk 3 aylıktı taşlı bir yolda arabasında kendi kendine uyudu.
1 defa mall of te esse mağazasında kendiliğinden uyudu.
geçenlerde yine parka gideceğiz ama biraz uyuman gerekli dediğimde uyudu.
 
hani bir tablo vardır ya annelerin kafasında arabaya bir bakarsın "aaa uyumuş bu çocuk" dersin. heeeh işte ben o sahneyi 1 kez mall of ta yaşadım elinde dondurma ile uyumuş kalmıştı. eşimle resmen kutlama yaptık :D
 
31. aylık demişken , artık günleri geçtim aylar geçer oldu bir yazı daha bitirdik kuzucukla koca bir kız oldu artık. hala kardeş düşünmüyoruz üzgünüm. !! :)
çalışan anne olmak zor şekerim , ilerde sen anne olduğunda otur 2*3 doğur yapalım :)
 
laf lafı açtı " anneme neden 1 kardeş " daha yapmadın diye çok söylenirim keşke olaydı derim hep ama iş icraata gelince o işler öyle olmuyormuş anladım.
 
İsteyen herkese nasip etsin *)
 
 
 
 

0 yorum on "Bir Uyku Sorunsalı"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...