nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

15 Nisan 2016 Cuma

Yaş 26



26 yaşıma da girdim.
Evet Evet mutluyum çünkü hiç yaşa takılmadım.
çünkü 26 yaşımda istediğim herşeye çok şükür sahibim.
çünkü her yaşımda ayrı güzelim ( yazar şımardı)
çünkü ben böyle mutluyum.

30'dan sonra ne yazarım bilemiyorum tabi ( açık kapı bırakmak lazım)

2013 yılında doğum günüm 
Allahım o nasıl bir mutluluk öyle çünkü o zaman doğum günü sempatik geliyordu.
yine hatırlanmalı elbette. unutulmamalı ama öyle de abartılmalı en
2 çiçeğim geldi bu yıl,
1 anne babamdan diğeri canım arkadaşım Emel'den diğeri de abim ve Hafize den.
hepsi ayrı güzel.





Bu yıl eşim süpriz yapmak istemiş.
güya kutlamayacağız bu yıl ( ki her yıl nooolur kutlamayalım derim) 
herşey güzel 1-2 yerden yakaladım ama acaba dedim.
tüm herkesi anneme toplamış süpriiiiz yapacaktı ki 
üste görünen cadı işten eve gelince
anne pasta yeyde , anne baba yeyde , babanne yeye diyene kadar :D
tüm süpriz yalan oldu. :)

Kuzucuğumla 2. yaşım iyi ki varsın bebeğim 
seninle yaşlanmak çok güzel.

0 yorum on "Yaş 26 "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...