nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

7 Nisan 2016 Perşembe

Slime (Zıpzıp hamur )




Biz anne kız olarak kusur kalır mıyız hiç SLIME ( zıpzıp hamur ) dan tabisi kalmayacağız..
tutkalmarket sitesinden verdiğim polymer oyun tutkalı siparişimi sabırsızlıkla bekledim.
Bu etkinlikleri biraz kızım biraz kendim için yapıyorum itiraf ediyorum. 

Gelir gelmez hemen eve gidip yaptım. tarifi de hasssas anne sitesinden aldım ama ben uyarladım birebir aynısını yapmadım. 

Malzemeler : 
1 bardak ılık su 
1 bardak oda sıcaklığında su
1 çay kaşığı boraks ( sitede yanında geliyor bulamazsanız aktarda var )
gıda boyası , sim ( isteğe bağlı ben koymadım )


Yapılışı : Ilık suyun içine boraksı koydum karıştırdım koy kenara o azcık beklesin.
gıda boyası , sim , normal su karıştır. 
sonra büyük bir kabın içinde hepsini karıştır elin ile hızlıca karıştır boraks karıştığı anda donmaya başlıyor. al sana zıp zıp hamur. 


Not: Ben 2 bardak daha su ekledim çok katı oldu video daki katı hali az daha sulandırıp cıvık yaptım.



0 yorum on "Slime (Zıpzıp hamur ) "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...