nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

24 Nisan 2016 Pazar

Nisa Duru 27 Aylık



Merhaba 27. ayımız

Sen hiç bale yapan fil gördün mü ? puhahahah
baksana ya bale kıyafetini giymiş bu kıyafeti teyzemin kızı  için 10 sene önce ben almıştım
o zamanlar o bu kadardı işte ufacıktı böyle tontişti oda :)

12. aydan sonra böyle ay saymak pek keyifli olmuyor aslında.
bir yerden sonra karıştırıyorum ne yalan söyleyim ay orada mıydım ? bugün kaç aylık derken buluyorum kendimi :)

27. ayında Nisan ayındayız.
Temmuz sonunda  kısmetse Otelimizi falan aldık geçen sene tatil boyunca boynumda yaşamış, dönüşte de ailecek hastanelik olmuştuk Allah beterinden korusun inşallah bu sene böyle bir şey olmaz. bu yıl daha iyi anlıyorsun algıların daha iyi.
denize gireceğini , yüzmenin ne olduğunu , bikini giyeceğini bile biliyorsun :D

ağzımızdan çıkan kelimelere fena takılıyorsun mesela "bok" Allah'ım çıldırmamak elde değil 
söyleyip söyleyip kıkır kıkır gülüyorsun. 

kızdım , duymamazlıktan geldim , konuşmadım , tepki verdim hiç birisi etki etmedi yine yine arada söyledin.. 

Bide gündemdeki taciz olayları "ben galiba paranoyak oldum" çevremdeki herkesi sapık gözü ile bakıyorum sanırım.
Şimdi dudaktan öpmek yok onu öğreniyoruz birisi öpmek isterse ne yapacağını çığlık atmasını anlatıyorum. yavrum çığlık ne bilmediğinden aramızdaki diyalog şöyle oluyor..

Ben : Nisa Duru dudağından öpebilir miyim ? 
O : Çığlııık :) hahahah önce çığlık ne onu öğretmem lazım galiba :)

Yemekler konusunda sıkıntımız yok çok şükür 16 kg civarın dasın şuanda benim ise sağ böbrek , sağ kol pert genelde seni orada taşıyorum çünkü :)
yaz gelse de üzüm , çilek , şeftali yesek bol bol geçen sene çok seviyordun.. 

"Oyuncakların cinsiyeti olmaz" kesinlikle ama içgüdüsel bebeklerinle çok güzel oynuyorsun. yemek yedirip uyutuyorsun 
geçen gün bebeğine " aaaaa uyu artık işe gidicem bende " dediğini duyunca söylediklerime dikkat etmeye karar verdim..

Bide yolda kucağıma gelmek istediğinde annecim belim ağrıyor alamam arbana otur istersen diyorum . Geçen gün merdivenden inerken bebeğini bana taşıttın belin ağrıyormuş :) eyvallah dedik napalm taşıdık :D 

Tam bir sevgi kelebeği sin , insanlara , bebeklere , çocuklara , hayvanlara ilerde de böyle olursun inşallah diyorum 
ama ; işte sonra ya suistimal edilirse diyorum. yolda sokakta artık düzgün insanlar yok ki.
sen neden bu kadar iyi olasın diye düşünüyorum.. 

ilerde daha neler duyacaksın , ne kötü insanlar göreceksin inşallah iyi ile kötüyü ayırt edebilirsin.. çok fazla kırılmaz yıpranmaz sın. 
ben nasıl seninle baş edebileceğim bilmiyorum gerçekten seni büyütmek ne zormuş galiba yeni yeni anlıyorum 
ilk doğduğun zamanlarda bu dönem geçsin yürüsün , konuşsun işin kolay diyorlardı ya asıl o zaman zormuş yenidoğan bakmak daha kolaymış.

Sen büyüyene kadar Dünyadaki kötü insanlar iyi olsun yada karşına hep iyi insanlar çıksın :)



Ben oldum oldum... Evet baksana Anne gibi konuştum :D

0 yorum on "Nisa Duru 27 Aylık "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...