nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

24 Mart 2016 Perşembe

Nisa Duru 26 Aylık




Patates kızım benim diye sevmemdendir ki , 
kapıdan patates & soğan satan satıcı geçince " anne men diyorsun " :) :)

Artık 26 aylıksın..
Vakit böyle hızlı geçtikçe çıldırıyorum. senle geçirdiğim vakit az geliyor yetmiyor.
Neyse ki ileri de  çalıştığım bu günleri hatırlamayacaksın.
Hafızının kayıt aldığı artık hatırlayabildiğin zamanlarda da inşallah yanında olabilirim.
Seni çok seviyorum minnoş.. 

23 aylıkken bıraktığımız emzirme işinden sonra gözümde büyüyen  
tek şey "tuvalet eğitimi" oluyordu. 
Biz ona da başladık. spontane gelişen bir şey oldu yoksa inan ki hiç hazır değildim.
ciddi bir pişik sonrasında mecbur bezi attık bahane ile başladık. şükür iyi gidiyor geceleri hariç elbette. oda düzelecek inşallah. 
Aldığım 4 paket bezi de karaborsadan satarız artık :D

Kelimelerin aldı başını gidiyor.  MAŞALLAH dilin bülbül oldu 3*4 kelimeyi birleştirip konuşuyorsun artık. yarım yarım konuşman bizi bizden alıyor yavrum.

Eve girmeyi hiç sevmiyorsun elinden gelse sokakta yaşayacağız. 
Üzülme ananda sevmezdi. :)

Okuduğum "mahremiyet eğitimi " sonrasında yaklaşımın daha farklı oldu o bezden çıkmış poponu ısırmıyorum mesela artık :) :)

Aktivitelere bayılıyorsun. yeni bir şey olsun yeter ki sana.
Klasik bir kız çocuğu olarak mutfak işlerine ayrı meraklısın.
kapıdaki ayakkabıları düzenlemeyi nereden öğrendin bilmiyorum.. :)
oysa annenin çokta umurunda değildir :)

Gece uyanıp uyanıp annem diye sarılıyorsun öpüyorsun. ben ise eriyorum. 

senle hayat büyüdükçe ayrı bir başka oluyor. 
öncesi ayrı güzel , sonrası ayrı güzel sabahın ayrı akşamın ayrı :)

İyi ki varsın annesinin bebeği..



anne & kız giyimimiz 
üstler : Koton & KotonKids 
Altlar :  Evden 
Ayakkabılar :  H&M ve LCW



0 yorum on "Nisa Duru 26 Aylık "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...