nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

25 Şubat 2016 Perşembe

Haftasonu / mall of İstanbul


Teknosa dan 400 TL indirimi kapınca hemen kendimizi alışveriş merkezine attık. ah bu alışveriş insanı nasıl mutlu ediyor bilinmez birde üzerine para ödemeyeceğini bilince daha bir mutlu oluyor insan  :) :)


Mall of İstanbul a gidelim dedik uzun zamandır bloggerlar tarafından en büyük oyuncakçı nın orada olduğunu okuyordum. gözümde epey büyütmüşüm sanırım mağaza olarak evet büyük ama biz içine girip gezmedik bile yeni açılmış bir yer değil yanı önceden de vardı ve ben gidip gezmişim orayı hatta birisine hediye almıştık sanırım geçen seneydi emin değilim.. :) 

konuyu dağıtmayalım tabisi. 
Nisa Duru 24 aylık 2 kez arabasında kendi kendine uyudu. birisi 2 aylık falandı daha diğeri de pazar günü işte aşağıdaki resimdeki gibi dondurma yerken bir baktık uyumuş :) :)
annesi nasıl alışverişe daldı ise nihahahah :D






İndirimin diğeri ise ESSE de  mutlaka bence gidip görülmeli, ürünlerini sevmeme rağmen bakıp çıkarım genelde                 
" ben bu kadar para vermem"derim . 
Bu kez resmen yağmaladım. ne gördüysem sezonda şimdi aldım. Su bardakları  , tepsiler , tabaklar :)
Teknosa çekini aslında fırın almak için kullanacaktık , ama Esse de uygun fiyata aşağıdaki fırını bulunca hemen kaptım. 
150 TL aldım .
evlendiğimden beri siyah,gri,beyaz,kırmızı renklerde alıyorum fırında siyah olunca bir artısı daha oldu eh iyide oldu.Fırınım bozuktu. 
      

Sonrasında babamın hastalığı , anjiyo olması , hastanede kalması , yorgun olması ,stres falan derken evde 2,5 gün geçirdim , işe gelemedim bugünde iş başı yaptım. 
Her şeyin başı sağlık şükretmeli sağlığın yerinde olmasına gerisi teferruat 
hastanede beklerken öyle iyi anladım ki sağlık olmazsa kalan her şey boşmuş. 





bu resimdeki zıpırları anlatmama gerek yok kedi ile köpek , leyla ile mecnun , edi ile büdü neyse bunlarda öyle işte. birbirinden ayrılamaz ikili birlikte kavga ederler ama tek olmakta istemezler . birisi Aybars'a kızsın,bağırsın bizimki hemen atarlanıyor kızıyor böyle de koruyorlar ama çokta kavga ediyorlar falan işte ikisi böyle büyüyecek... 
büyüdüklerinde iyi anlaşacaklarını hayal ediyorum :) 



biricik kuzumda 25 aylık oldu artık koca bir kız o mimik , o konuşmalar ile ilgili videoları da ekleyeceğim yakında al ye parçala :D



0 yorum on "Haftasonu / mall of İstanbul"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...