nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

14 Ocak 2016 Perşembe

Nisa Duru Dövmem


Dövmeyi herkes bir beden süsü olarak yaptırır. 
Bende ise biraz durumlar farklı ben daha çok manevi bir çizim çalışmasından yana oldum , elbette şık olması yerinin doğru olması benim içinde önemli oldu. 
Bu nedenle ilk dövmem belimden 1 karış yukarıda babamın adı ile oldu tabi farsça yeri belki yanlış oldu ama ergenlik ve cahilliğin verdiği bir heycan ile yaptırdım. 
Üstelik 1,5 sene boyunca da saklamak zorunda kaldım. Evdekiler bu duruma karşıydı. Bide yanına ne alakaysa ise sağ baldırıma isminin sessiz harflerini yaptırdım.  



Sonrasında evlendim 2012 yılında sanırım. Sağ baldırdakini değiştirme kararı alıp , dövmeci yollarına düştüm gidince hem dövme üstünü kapatıp yıldızlar yaptım. Hemde alyansın yan parmağına "Hayat" yazdırdım. ( Buna eşime ithafen oldu )

2014 yılında anne oldum. 
Daha olmadan ilk işim Dövme araştırmasına girmek oldu.
Hayatımdaki bu mutluluğun tarifi yokken buldum yerini ismini. 

Manevi Değerinin olması çok önemliydi. 1. yaş gününde yaptırmak istedim. İleride anısı olsun hatırlaması kolay olsun zamanı belli olsun dedim ama olmadı "kul kurar kader gülermiş" 


2. yaşına 10 gün kala bir hızla atak yaptım. 

Dövmeci araştırdım ve gidip yaptırdım. Hayatımda taşıyacağım en güzel isim. 
"Nisa Duru'm" Sol omzumda duruyor artık. 

Neden sol Sağ değil dersen ; 


Hamileliğim boyunca solumda taşıdım. Sadece sol göğsümü emzirdim. Bilinçsiz olsa bile kızım hep solumda. gece , gündüz hep solumda yatar. 



Bir dövmenin de anısı böyle.

Geleceğe not olsun. 
Annen. 

0 yorum on "Nisa Duru Dövmem "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...