nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

26 Ocak 2016 Salı

Nisa Duru 2 yaşında


Selam ben artık 2  yaşında bir kız çocuğu annesiyim yazarken bile içimde inanılmaz bir gurur var..
Çocuğum 2 yaşına girdi büyüdü diye gururlanan ben ileride okula falan başla neler yaparım kestiremiyorum. 
Allah'ım sen koru kızımı benden: D 

Konuyu dağıtmadan toparlayıp yazmaya devam edeyim. 

1 sene önceden bu sene için kesinlikle süslü püslü doğum günü yapmayacağım demiştim. Hatta bide ekledim.
Bu yıl aile içinde ufak çaplı bir kutlama yapacağım diyordum. Unuttuğum küçük bir detay var ki; 
Biz anne, baba, anane-dede, babaanne- dede, halalar, dayı, kuzenler toplam 15 kişiyiz. Bu sene ki doğum günü çoğunluğunda zaten yine biz kapladık diyebiliriz. 
Extra olanlar ise kızımın büyük ananesi, büyük dayısı, büyük teyzesi, arkadaşları ve aileleri vardı yani ee bu günümüzde olmasında ne zaman olsunlar değil mi yani? :) :)  
Sıcacık evinden kalkıp gelen herkese sonsuz teşekkürler... 

Doğum günü resimlerine geçmeden kızıma öncelikle sağlık diliyorum, o kocaman sevgi dolu yüreğinde kötülük barınmasına izin verme
Bu ara duyduğum en güzel dile " Allah seni iyilerle karşılaştırsın " 

Seni  çok seviyorum. 



Çağıracağım herkese whatsapp üzerinden bu davetiyeyi yolladım.
Malum devir teknoloji devri :)


Pinterest sitesinde gördüm. Fakat yapmasam da olurmuş.
Çubuğu takınca halley dağıldı ve hoş gözükmedi.
Birde buzdolabında saklayınca üstündeki yapışkanlar attı son dk zımba ile sabitledim. 



Lolipop şekerlerimize etiket yapıştırdık. 



Peçete, Çatal, Kaşık hasır ip ile bağladım konsept daha şirin oldu. 



Kapladığımız çikolatalarımız.



Evimizin süslenmiş hali. Balonlar sonrasında düştü. ip ile bağladık, tüle yapıştırmak mantıklı değilmiş. :)



Resim çerçevelerimiz, cupcake standımız, bardaklarımız falan filan. 



Doğum günü pastamız Pasdo Pastanesinden  1 yaş doğum günümüzde de oradan yaptırdık. Ayrıca Doğum günü kızımız saçları hariç böyleydi. siyah kurdelalı elbisesi, beyaz dantel çorapları vardı. Pasta üflerken kırmızı başlıklı kız pelerinimizi giydik. 



Ben sana bakınca içimdeki yağlar eriyor be kızım !!! Neler anlatasım var ama okuyan sıkılır diye susuyorum. Keşke her yıl içime sokup yeniden getirsem dünyaya seni diyorum. Öyle güzelsin ki EVLAT kelimeler anlamsız kalıyor yanında Bu dünya da en çok anne olmayı sevdim ben. iyi ki annen oldum. 



Yüzündeki mutluluk fena



Beni sizler var ettiniz konuşması :) Hemen hemen her resimde böyle çılgın gibi eğleniyor 
Not: Üstümüzdeki kırmızı başlıklı kız pançosu tamamen el yapımı anane örmesidir. :)

Bağzıııııııııı çocuklar! :)
Doğum gününü fazla ciddiye almamış olacak :)



Tabi ki de hediye faslımız oldu ve çokta mutlu olduk. Her birini ayrı ayrı sevdik giydik, taktık.

Buda Halamızın hediyesi instagramda needlesea yaptırmış Ben çok beğendim, ellerine emeklerine sağlık 



Hediyelerimiz bunlar kırmızı çanta aynası ve şişede kolonya resmi çok net çıkmamış. Ürün Letizia Eminönü’nden alındı. Adres için linkini koydum.
İnternetten bakmayın hiç modellere gittiğinizde kendinizi kaybedeceksiniz. 


Buda benim evde hazırladığım poşetlerim hediyeleri içlerine koyup öyle dağıttık. Hafta içi akşam teyzeler ile yeniden kutladık. PART 2 yaptık 

Pastamız çok fazla anlamlı :) 


Doğum günü pastası görünce mest olan bebeğim 
o eller, kollar bir heyecan bir havalar maşallah sana yavrum 


Bizden bu kadar. Resmini çekmediğim detay var mıdır fikrim yok.
Ben kırmızı başlıklı kız konsepti ararken çok uğraştım benden sonra yapacak olana fikir olsun. 

25 ocak ta aşımızı da olduk. 
93 cm boyun, 14,80 gram da kilon maşallah kızıma 

3. yaş günümüzde görüşmek üzere. :)
Mutlu sağlıklı yıllarımız olsun inşallah. 

Doğum günü menümüze ise ; 

* Kırmızılahana salatası 
* Kıymalı Börek 
* Peynirli Börek
* Kuru patlıcan Dolması
* Yaprak Sarma
* Kuru yemişli Kurabiye 
* Alman Kurabiyesi 
* Kakaolu Kek
* Kısır 
* Hindistan Cevizli Toplar 
* Tahinli Kurabiye 

0 yorum on "Nisa Duru 2 yaşında "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...