nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

18 Ocak 2016 Pazartesi

Haftasonu biz


Bugün sırf işim yok , sıkıldım, hava da kar var ve ben işteyim  yani bunalımdayım o yüzden yazıyorum. Belki az biraz resimlere bakınca keyfim yerine gelir dedim. 
Doğum gününden önce yazmam diyordum. ama yine dayanamadım. 
Tüm detaylarımız tamamdır. kaldı ufak tefek işler işte kar yağışı nedeniyle eve gitmiyorum 
muhtemelen bugün de gitmeyeceğim



Resim eskiye ait telefonda bulunca paylaşmak istedim dursun şurada köşe de
kızımla gezmeye gidiyoruz analı kızlı. kulaklıklarını yesinler senin. 





Bu resimler cidden komik benim kuzenlerimin doğum günü Yağmur ile Rüzgar kızım kucağım da nasıl bir kuşak farkı kuzenimden kızımdan 16 günde küçük üstelik. erken kutlama yapıldı abla  , kardeş için :)





benim göz bebeğim , meleğim tescilledi melek oluşunu. 




Bunu öyküsü uzun. 
Gece süt ısıtmaya kalktım. Dönüşte yarı yolda uykuya dalan kızımla karşılaştım.
tabi ölümsüzleştirdim resmini çektim. 
Yavrum ya bakıp bakıp gülüyorum 

Doğum gününe kaldı 6 gün 
2 yıl önce nasıl bir heycan vardı içimde bugün doğar mı  ? yarın mı ? of bugünde mi değil.
dolu dolu 2 yıl geçti bile beklerken. 

Seni öyle çok seviyorum ki anlatmak mümkün değil.. ? 





0 yorum on "Haftasonu biz"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...