nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

19 Ocak 2016 Salı

Evidea / Tv ünitesi


Bir zamanlar dekorazon sitesinden alışveriş yapmıştım.
Bununla ilgili mutlaka detay ekleyeceğim. unuttuğum sanılmasın , Sadece ürünlerin evim de resimlerini çekip onlar ile birlikte eklemek istiyorum bu nedenle çok geç kaldım. yoksa ürünler elime ulaştı. Yakında ekleyeceğim.. 



Gelelim Evidea  sitesine , 

Daha önce ufak tefek alışveriş yaptım. Çerçeve aldım mesela resimde kocaman gözüken ürün geldiğinde avucum kadardı ama önemsemedim. neyse dedim ben de detaylı bakmadım.




Yılbaşından sonra 01.01. tarihinde Tv ünitesi siparişi verdik. 

Ünite ölçüsü görüntüsü bir hayli mükemmeldi yalan yok üstelik 99 TL hemen Alın !!! 
Baksana şunun ciciliğine de aman da aman.. 
Gelen ürünün bununla alakası yok kalite olarak 99 TL asla etmez..

Ne oldu ise sonra oldu zaten. ! 

Bir gün ürün geldi bende bir heyecan var ki sorma. akşam gittim anneme kurmak için koliyi açtık. Kurulum kağıdında gözüken kitaplık !! :) :) :) süprizzzzzzz

Neyse başlasın değişim süresi sanırım 10 gün falan sürdü ben ürünü 2 günde gönderdim.

Kargo takibini ilettim. Tedarikçi firmadan ürünün çıkması evidea sitesinin bana yollaması derken 18.01 tarihini buldu:



Yine kutuyu açtık. Bu kez 10*15 tane sunta * mdf parçası artık onun adı neyse kolinin arkasından gözükenlerden . 
içinde kurulum için kağıt yok zaten. 
Birde çivi , vida vb hiç bir aparat ta yok. açar açmaz sinirden köpürdüm. 
Sehpa için hiç bir detay yok başka eksiği var mıdır bilmiyorum belki fazladan tahta bile olabilir... 
Müşteri hizmetleri ile görüştüm.  Mail attıklarını ilettiler. Hala mailime gelen giden yok.






Bu yazı da dün akşam instagram üzerinden evidea sitesi için paylaşımım.
Ürün için sürekli bir yerler ile görüşüyorum.
Şimdi de iade süresine geçiş yaptık. bakalım neler olacak 

1 şubatta tedarikçi firmaya ürün ulaştı diye mail geldi. ama para hesabınıza yattı falan diye gelmedi mail bugüne yani 9 şubat a kadar bekledim. bugün aradım para hesabımdaymış. beklediğim kadar uzun sürmedi neyse ki 






3 yorum on "Evidea / Tv ünitesi "

Admin on 10 Aralık 2017 18:10 dedi ki...

Canım harika bir siten var yarım saattir inceliyorum işten ayrılmak kötü olmuş senin için ama bahsettiğin o huzur gerçekten anne bilincindeki herkes için çok güzel bir şey :)
Ömer asaf'ın gelmesine oldukça kısa süre kaldı anladığım kadarıyla, Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı, kokusunu içine çekmeyi nasip eder inşallah,
Seni takip edeceğim, benim siteme de uğra
http://www.sozkadinda.com/2017/06/evidea-tv-unitesi-2017.html

Admin on 10 Aralık 2017 18:12 dedi ki...

ay kız neden tıklanmayacak şekilde çıktı öyle,
buradan bak canım görüşürüz, ömer asaf'ı öpüver yerime gelince tabi :D
http://www.sozkadinda.com/2017/06/evidea-tv-unitesi-2017.html

Unknown on 13 Aralık 2017 18:11 dedi ki...

Çok teşekkür ederim yorumun için sayfana en kısa sürede bakacağım..

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...