nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

18 Aralık 2015 Cuma

Doğum günü hazırlıkları


1. yaşımıza girerken ben biraz fazla abarttım farkındayım 
 ne yani 1 tanecik kızım varken öyle basit doğum günü ile geçiştirse miydim ? Olamaz !! :) !! 

tabi şaka ya ilk yaşı dedim aldım , yaptım , çizdim. tüm detaylar yine bana aitti elbette ki el emekleri ile şirin bir doğum günümüz oldu. geldi ve geçti.. 
Detaylar için tık tık




Ufak bir ip ucu yaptıklarım tam detayı sonra inşallah 

Şimdi gireceğiz 2. yaşımıza 
başlarda yine çok basit bir doğum günü hayal etsem de , 
Liste yapınca bunun öyle olmadığını anladım. yaklaşık 35 kişi falan olacağız. Sevdiklerimizin bazılarını çağıramayacağız ama napalım. kimsenin bana darılmayacağını düşünüyorum. ilk yaş günümüzde 70 kişi falan vardı bu nedenle dışarıda organize etmiştik. Bu yıl evde olacak masraf yapıp yer tutmak istemiyorum.  
ilk yaşındaki gibi büyük bir organizeyi ancak aklı erdiğinde kendisi isterse yaparım herhalde. 

incik , boncuk yine kendimi detaylara boğdum. Tema 2 kez değiştirdim. bu yıl frozen moda tüm kız çocukları Frozen oluyor 
bizimkinin yaşındakiler frozen i bilmiyor tabi mesela bizim cimcime forzen kılığına soksam ilerde bana demez  mi ? buda kim diye muhtemelen onun çağına o kalmaz başkası çıkar. kendilerini de pek severim giyimi, saçı favorim neyse kendi doğum günümde artık yaparım bir şeyler kendime frozen kostümü mü alsam napsam :) :)
sırf ilk yıl bu yüzden puantiye ile kuzu detaylı yaptım. :)

Çiftlik teması olsun dedim ben ( kedi , köpek , kuş falan ) 
bilir kuzum kendilerini seslerini :) 
malum geçen yıl kuzu olunca 
ilerde demez mi  ? anne hep mi hayvanlar diye.. 

son karar kırmızı başlıklı kız oldu. 
Bu ara ona sardın çünkü, sık sık anlattırıyorsun bana 
o eller burnu , gözleri gösteriyor tek tek :) yavrum benim ya 

 madem öyle işte böyle dedim. Seni kırmızı başlıklı kız kendimi avcı , babanı da kurt yapmaya karar verdim hahahah :D ananende büyükanne olur artık napalım .. ! 

Hazırlıklar devam ediyor. süslerimiz bitiyor , etiketler tamam falan filan işte ;) 

Daha çok resimli  , daha detaylı yazı artık 24 ocak sonrası :) 
Allah nasip ederse 

2 yorum on "Doğum günü hazırlıkları "

kübra sarı on 23 Aralık 2015 10:37 dedi ki...

çok güzeller cnm çok severek okuyorum yazılarını

Unknown on 23 Aralık 2015 10:50 dedi ki...

çok teşekkürler cnm :) bende severek yazıyorum kızıma :D

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...