nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

24 Kasım 2015 Salı

Neutrogena tek adımda makyaj temizleme


Kaçıncı bilmem böyle bir ürün hakkında yorum yapıyorum. 
Bir elin parmağını geçmez galiba çünkü çok bakımlı olduğum söylenemez. Başka bloglarda tek tek bakarım ne nasıl sürülür , neler güzeldir falan kim neler yapmış ama kendime gelince yalan yok gün içinde bir kalem bir rimel modum vardır benim oda işe geldiğim günlerde hafta sonu pek mümkün değil. Bir de söylemeden geçmeyim makyajı da işyerinde 11:00 sularında kahvemi içtikten sonra yaparım işe de makyajsız gelirim. 






Konumuza dönersek makyajım az bile olsa temizlemeyi isterim. Her makyaj alışverişinde de farklı bir marka aldığım doğrudur. Bir öncesinde hangisini aldığımı da hatırlamam. 
Son iki makyaj temizleme ürünüm aynı olunca aklımda kaldı ve paylaşmak istedim. 


Neutrogena tek adımda makyaj temizleme bir harika !! 
Tek adımda gerçekten göz makyajını yok ediyor , ıslak ıslak kalmasına başlarda uyuz oluyordum şöyle hafif dokunuşlarla göz çevresine yedirince kalanı mis gibi oluyor yumuşatıyor. diğer makyaj ürünlerinde temizleme sonrası gözde yanma yada bir süre kısmi körlük ( şaka tabi ) hissi tabi bunda yok . 

Bundan sonra anneyizbakımlıyız diyoruz. 
ne yani arada paylaşamaz mıyım ? Bence paylaşırım :D

0 yorum on "Neutrogena tek adımda makyaj temizleme"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...