nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

20 Ağustos 2015 Perşembe

Ölüm Nedir ?





Tarih 02.06.2013 hamile olduğumu öğrendim.Daha öncede sık sık sohbet ettiğim sitede  kadınlar kulubü 2014 Şubat anneleri grubuna daldım ve hemen detayları ile anlattım. Orada benden belki 50 belki 60 tane vardı. 

9 ay boyunca her şeyimizi paylaştık. Doğurduk gene her şeyi birlikte yaptık. 
belki annemizin , babamızın hatta kocamızın bilmediği çoğu detayı birlikte konuştuk çözdük. 
Bir kaçını daha çok sevdik daha yakın gördük daha sıkı fıkı olduk.. 

Sonra bir gün bir haber geldi. 
O sevdiğin arkadaşının kızı ölmüştü. 
Nasıl olur daha 3 gün önce İnternet üzerinden konuştuk dedim. Ölmüştü. 
Emin misiniz o değildir isim benzerliğidir dedim . Ölmüştü. 

Keşke çocuk ! benim gördükleri görseydin sende.
Keşke çocuk ! azcık otursaydın az hareketli olsaydın. 
Keşke çocuk ! tek sancımız ilk zamanlardaki gibi doğum , diş , ek gıda olsaydı.
Keşke çocuk ! hep gülseydin hep sevimli kalsaydın.
Keşke çocuk ! uzun zamandır seni bekleyen annenin gözünden hiç ayrılmasaydın
Keşke çocuk ! o cama hiç yaklaşmasaydın , yoğun bakım nedir bilmeseydin 
Keşke çocuk ! Ölmesedin , ölüm nedir bilmeseydin. 

Kabul edemiyorum. İnanamıyorum..

Bunca şehit haberi alırken . Rabbim kimseye yanında , uzağında evlat acısı yaşatmasın. 

Zormuş çok zor 

0 yorum on "Ölüm Nedir ? "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...