nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

25 Ağustos 2015 Salı

Nisa Duru 19 aylık


Geçenlerde bir bebek gördüm. Kendi kendime dedim ki Nisa Duru sanki hiç böyle ufak olmadı. Böyle boynunu tutamamasını , ağlamalarını , çaresizliğimi , ek gıdalarını unutmuşum sanki. Çok üzüldüm. 
Gece uyumamasını bile unutmuşum. Buraya daha sık daha detaylı yazmaya karar verdim. Her ayını hatta utanmazsa her saniyesini yazabilirim. 
Unuttukça hatırlamak , hatırladıkça gülmek istiyorum.. 



Cevahir Funlab Oyun Alanı 

İlk zamanlar atlı karınca , hareketli arabalara binen kızım 
şimdi onlara binelim mi diye sorunca kafasını sallıyor . İstemiyor.
Sadece burada oynamak istiyor çokta zevk alıyor.
Bayrampaşadaki bu kadar eğlenceli değildi , biz sevmedik 

yalnız bu son gittiğimizde ayağa çorap giyme zorunluluğu gelmiş. Evet hijyen açısından çok iyi anneler yada babalarda giriyor çocuklarının yanına , fakat çoraplar kaydırak kısmında kayıyor. Bu bana biraz riskli geldi.Bir daha gittiğimizde yanımda slipstoplarımı götürmeyi düşünüyorum.




Ananemizin balkonu

İlk zamanlar atlı karınca , 
Eğlenmeyi hatta resim çekilirken yaptığım hareketleri yapmayı çok seviyor. 
Böyle ağız yamuk , dudak büzülmüş resmimiz çok..  :)



Ananemizin evi kızım triplerde 

Resimde Nisa Duru görülmüyor gibi olsa da o duvarın arkasında minnoş kızım :)
Bize böyle küsüyor darılıyor yandan baksa da trip atıyor işte :D


Pazara gidelim birtane Nisa Duru alalım 


Böyle değişik oyunları seviyorsun. 
Tüm pazarı böyle gezdik , çokta eğlendik :D









Çok değişik yatıyorsun sen uyurken kaç defa gelip baktığımı ( yanında yoksam ) bilmiyorum. döne döne yatağın bir ucuna kadar geliyorsun :)


* Anne , anane , baba*anne diyorsun.
Arzu , Ayşe ,abi , abla diyorsun.

Kuzu , Köpek , Horoz seslerini taklit ediyorsun korktuğun kedilere artık bayılıyorsun :D
 
favori yiyeceklerin kabak yemeği bide üzüm koy önüne çekil kenara :)

* Kendi yaşında çocuk gördün mü çıldırıyorsun çok seviniyorsun. 





0 yorum on "Nisa Duru 19 aylık "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...