nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

25 Ağustos 2015 Salı

Çalışma sorunsalı




9 ay oldu ben işe başlayalı .
Kafamdaki o soru dinmiyor arkadaş ? Hata mı yapıyorum ? acaba çalışmasam mı ? Evde mi otursam ? Kızıma haksızlık mı ediyorum ? diye diye tam 9 ay. 

Sonra kendimi cidden motive ediyorum. Şaka değil !! 
Borcun bitmesine az kaldı , 
sonra evdesin inşallah , 
şimdi işten çıkarsan da geçinirsin ama bir yandan eksik kalır , 
özgürlüğe , para harcama alıştın sen ? 
Borç bitsin rahat rahat otur evde kızınla doya doya geçir diyorum ? 
Kız büyüyor okul , eğlence masrafları ? 
Çalış Çalış sen diyorum..


Bitiyor mu ? HAYIR 
Pat diğer ben cevapları veriyor 
Borç biter mi ? Hep var diyor. 
Bu zamanlar geri gelmez otur evinde 
Otur evinde az harca yiyeceğin olsun yeter, 

bunları diyen iki ben çakışıyor hemde sık sık ! 

Hep çalış diyen ağır basıyor.. Biraz daha çalış .. Su akar yolunu bulur herşeyi zamanına bırak diyor ve ben bırakıyorum.. 

Bazen delirdiğimi bile düşünüyorum. Kızımı deli gibi özlüyorum her gün sabah kapıdan bırakır bırakmaz özlemeye başlıyorum. 
Uyudu mu ? , yedi mi ? , Oynuyor mu ?  diye gün içinde 10 kere arıyorum 
Bu ara beynim ile başım bela da sonuç gene çalışıyorum işte. 
Çalışmam da lazım. Bir süre daha o süre geçince ne yaparım hiç bilmiyorum :D

0 yorum on "Çalışma sorunsalı"

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...