nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

13 Temmuz 2015 Pazartesi

Kullanıp Memnun Kaldıklarım


Ben Fırsat buldukça geçmişe dönüp ne aldım ne kadar kullandım diye düşünüyorum. 

yada keşke onu değil de diğerini alsaydım dediklerime bakıyorum işte.. 


inceleyelim bakalım neleri almışım neler yapmışım. 


Karyola ,Beşik : Bu bizim sepetimiz buda odamız   Hala bizimle yatan kızım ve ben odasını pek kullanamaz olduk , Gardolap geleceği düşünerek 3 kapılı ileride mutlaka dolacaktır ama şimdilik biraz boş ,



Telsiz  weweel marka tercih ettik , çok hassas olduğu için ve tabi telsiz kullanacak kadar evimiz büyük olmadığı için biraz sıkıntısı oluyor , Mesela evde misafir var iken telsizi açamam çünkü bizim seslerimizi de çekiyor sürekli uyarı veriyor.    Evde ailecek isek işimizi görüyor. 

Dönence : İlk Torun olunca babam tarafından daha minicikken alındı.
Dönence yi çok sağlıklı bulmadığım için dönmeyence olarak kullandık oyuncaklar ve çıkardığı müzik işimizi görüyordu 




İlk başta Bübchen marka aldık doğmasını beklemeden , ürün kötü değil fakat Nisa Duru'ya yaramadı Sebamed önerisini dinledik hala bunu kullanmaya devam ediyoruz bu marka hariç her ürün bizi kızarttı cildimizi pul pul döktü.  













Ateş Ölçer hem yemeği hem ateşi hemde suyu ölçmeye yarıyor. 

Ateş dışında ben hiç birisinde denemedim hala ananem usul dirseğim ile suyun sıcaklığını anlıyorum. Ateş için gerçekten güzel ama özellikle ateşli gecelerde sesini kısıp uzaktan ölçmek iyi oluyor hem uyanmıyor hemde aklım kalmıyor acaba ateşi çıktı mı diye.. 













İşe başlayınca ilk işim pompa almak oldu. 

10 ay boyunca tek gögsümden süt aktı sağmadım işe başlayınca buna çok pişman oldum ,  biriktire bilirdim. 

Sonrası içinde ürün çok güzel sağımı iyi ama keşke manuel yerine elektriklisini alsaydım el kası yapmazdım :)



















Son olarakta bu ERGOBABY

Her taktığımda mükemmel dediğim tek kanguru.
Muadili ürünler çok fazla mutlaka iş görüyordur 
ergobaby gene tek geçerim elbette ilk listede alınması gereken ürün neredeyse. 




0 yorum on "Kullanıp Memnun Kaldıklarım "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...