nisaduruannesi. Blogger tarafından desteklenmektedir.

4 Haziran 2015 Perşembe

Haftasonu / Maltepe Sahil


Kaza sonrası hala kendimize gelemedik , 
Aslında yazacak öyle çok şey var ki aklımda mesela Haziran ayı benim ayım , 
Her güzel günüm bu ayda oldu 2,3,4,5 Hepsinde ayrı bir anlam var ama gel de böyle kısacık iki kelime ile anlat neyse geçelim... 

Geçtiğimiz hafta sonu gene gezdik , şaşırdınız dimi aslında hiç gezmeyiz.. :)


Bu kez Karşıya Maltepe Sahile attık kendimizi ben hiç gelmemiştim.
Böyle bir yer görmedim , cidden harika bayıldım... 


  

Daha önce bahsetmişimdir anne kız uyumlara bayılıyorum.
Bu da bizden , 
Pantalon :  Butik 
Tshirt : Lcwaikiki 
Ayakkabı :  Puma 


Biz bu kez babamızı da ortak ettik 
Üçümüzün de üstleri LCW :) 


Böyle sokakta , pazarda çocuk görelim saldırıyoruz,
Mesela bu minnağı , öpeceğim diye delirdi.
Bide elinden tutup oyun oynamak istedi :)



Güneşi görünce bide böyle çimler yayıldık çimlere ,
çocuklu ailelerin gideceği harika bir sahil oldukça büyük 
5 tane falan park vardır büyükler içinde ayrıca oyun parkuru falan var
tek olsam ben bile eğlenirdim yani :D


Bu Zürafa nın ayakları hep GDO dan baksanıza arkada 1 ayak daha oluştu :)


Kaplumbağa ile tanıştık çok ta sevdik , 
tabi hemen yaklaşıp öptük 15*16. aylarımızda öpme bağımlısı olduk. 



Filin dişi olmadığını görünce

eli ile kendi dişini gösteriyor 





Ailecek hafta sonu gezmesi yordu bizi.,

Nisa Duru ' nun sinirini stresini atması için çıkardık çorapları.

Öptük ... :)








0 yorum on "Haftasonu / Maltepe Sahil "

Yorum Gönder

Bloguma Göstermiş Olduğunuz İlgiden Dolayı Teşekkür Ederim...